AdSenseBanner

Σάββατο, 2 Οκτωβρίου 2010

Ο ελληνικός τουρισμός έχει ανάγκη από νέο, αξιόπιστο σχέδιο μάρκετινγκ


Η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, σχολιάζοντας την κατάρτιση σχεδίου μάρκετινγκ για τον Τουρισμό, για την περίοδο 2010-2012, είπε:

"Ένα χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, η Κυβέρνηση αποφάσισε να καταρτίσει σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό, για την περίοδο 2010-2012. Πρόσφατα ο ΕΟΤ προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου που θα συντάξει τη σχετική μελέτη εξειδίκευσης με ανώτατο όριο κόστους το ποσό των 190.000 ευρώ. Αναμφίβολα, ο ελληνικός τουρισμός έχει ανάγκη ένα νέο σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο να προβάλλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματά του πιο στοχευμένα, σε μια πιο διευρυμένη αγορά. Εμείς μάλιστα ζητούσαμε την κατάρτισή του από την αρχή του χρόνου, ώστε να μετριαστούν οι συνέπειες της κρίσης, να συγκρατηθούν οι απώλειες των εσόδων και να κλείσει πιο θετικά η χρονιά για τον κόσμο του τουρισμού.

Για να είναι αξιόπιστο κάθε σχέδιο μάρκετινγκ, πρέπει να προκύπτει από τα αποτελέσματα συγκεκριμένης στρατηγικής μελέτης. Μια τέτοια συνολική μελέτη για τον ελληνικό τουρισμό, κόστους 2 εκ. ευρώ, υλοποιήθηκε επί διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας. Μέχρι πρότινος μάλιστα η ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού διατεινόταν, ότι τα πορίσματα της μελέτης αυτής επαρκούν πλήρως για την ανάπτυξη νέου στρατηγικού σχεδίου.
Η ξαφνική αλλαγή πλεύσης, γεννά τώρα ερωτηματικά. Η Κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει άμεσα:

Για ποιο λόγο έπαψε να θεωρεί επαρκή τη μελέτη, που καταρτίστηκε επί διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας;

Έχουν προκύψει νέες ερευνητικές ανάγκες, που η προηγούμενη μελέτη δεν καλύπτει; Και αν ναι, ποιες είναι αυτές;

Πως δικαιολογείται η επιπρόσθετη δαπάνη 190.000 ευρώ, τη στιγμή, που έχουν πρόσφατα δαπανηθεί 2 εκατ. ευρώ για τον ίδιο σκοπό, δηλαδή για την κατάρτιση μελέτης για τον ελληνικό τουρισμό;

Για όλους τους παραπάνω λόγους, καταθέσαμε στη Βουλή ερώτηση προς το αρμόδιο Πολιτισμού και Τουρισμού. "

1 σχόλιο:

  1. Απορώ με τα ερωτήματα που θέτει η Κα Όλγα Κεφαλογιάννη, λες και ζει σε κάποιαν άλλη χώρα, λες και δεν έχει συσσωρεύσει εμπειρίες από τις πρακτικές των παρελθουσών κυβερνήσεων. Χρήματα υπάρχουν, τα οποία συνήθως ξοδεύονται για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένα συμφέροντα, και όχι γιατί είναι απαραίτητο να ξοδευτούν για το καλό του ελληνικού τουρισμού, ή όποιου άλλου τομέα επιχειρηματικής-ιδιωτικής ή δημόσιας δραστηριότητας. Ας το πάρουν χαμπάρι όλοι οι εθνοπατέρες ότι ευθύνονται όλοι τους για τα περισσότερα στραβά που έχουν συμβεί σ’ αυτόν τον τόπο (τους σιγοντάρανε και κάποιοι εξ ημών βεβαίως-βεβαίως) και ας παραμερίσουν το κομματικό ή ίδιο συμφέρον για το καλό της πατρίδας και των πολιτών. Βαρεθήκαμε τις αρλούμπες τους και τις φαφλατάδικες αναλύσεις περί σωτηρίας του τόπου, βαρεθήκαμε την ξεδιάντροπη υποκρισία τους, βαρεθήκαμε τον τρόπο επικοινωνίας τους, ο οποίος 99,99% καταλήγει σε διαφωνία, τι στιγμή μάλιστα που άπαντες γνωρίζουν ότι τα δύο μεγάλα κόμματα θα μπορούσαν να συνεννοηθούν στα βασικά αλλά πολύ σοβαρά θέματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία. Ας κάνουν την υπέρβαση, χωρίς να την κάνουν καραμέλα. Τα λεφτά λοιπόν να πιάνουν τόπο, για το καλό του τόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails