AdSenseBanner

Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010

Βάζω τη διαφήμιση, βάζεις τους επιβάτες;


Όλα τα ενδεχόμενα εξετάζει το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, προκειμένου να τονώσει την τουριστική κίνηση και να ανεβάζει την επισκεψιμότητα των ξενοδοχείων που ξαναβιώνουν ημέρες 1985.
Η αεροπορική «ομπρέλα» με εταιρείες low fare (χαμηλών τιμών αεροπορικών εισιτηρίων) που επιχειρούν να δημιουργήσουν οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων πάνω από την Ελλάδα αποτελεί, σύμφωνα με κορυφαία στελέχη της ελληνικής αγοράς, το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για τη μείωση της εξάρτησης του ελληνικού τουρισμού από τους μεγάλους tour operators. Με τα νέα δρομολόγια των εταιρειών χαμηλού κόστους, οι ξενοδόχοι εκτιμούν ότι θα μπορέσουν να δημιουργήσουν εναλλακτικές πηγές άντλησης τουριστικής πελατείας, κυρίως κατά τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο, Νοέμβριο.

Σε αυτά τα δρομολόγια θα διοχετεύουν πελάτες τους μικροί εξειδικευμένοι tour operators, ομάδες ανεξάρτητων ταξιδιωτικών γραφείων, αλλά και operators που λειτουργούν αποκλειστικά στο Ίντερνετ. Είναι προφανές ότι όλοι αυτοί αδυνατούν να στείλουν πελάτες τους εκτός του καλοκαιριού, αφού… δεν υπάρχουν πτήσεις.

Συμψηφισμός με διαφημιστικά προγράμματα

Οι ξενοδόχοι περιμένουν το αποτέλεσμα των επαφών της ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, με γνωστές εταιρείες χαμηλού κόστους. Ο αρμόδιος υφυπουργός Γ. Νικητιάδης έχει συναντηθεί, ήδη, με ανώτερα στελέχη της ευρωπαϊκής αεροπορικής εταιρείας easyjet, της ολλανδικής Transavia, της γερμανικής Air Berlin, και πιο πρόσφατα της ιρλανδικής και νεόκοπης στην ελληνική αγορά, Ryanair. Η κυβέρνηση ζητάει στην ουσία από τους εκπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους αύξηση των επιβατών τους προς την Ελλάδα την επόμενη τουριστική σεζόν (2011-2012), προσφέροντας ως αντάλλαγμα ενδεχομένως να καλύψει μέρος από τα διαφημιστικά τους προγράμματα που απαιτούνται για τα νέα δρομολόγια.
Επίσης, γίνονται επαφές και ανάλογες συζητήσεις με εταιρείες που σήμερα δεν έχουν πτήσεις προς την Ελλάδα, προκειμένου να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας. Οι εταιρείες χαμηλού κόστους, από την πλευρά τους, επιδιώκουν να δημιουργήσουν νέα δρομολόγια, ώστε να απασχολούν αρκετά αεροπλάνα τους, τα οποία αυτήν τη στιγμή βρίσκονται στο έδαφος, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Έτσι, επιδιώκουν ουσιαστικά να εξασφαλίσουν επιδότηση για όσο γίνεται περισσότερα αεροπλάνα τους.

Προτείνουν, λοιπόν, στην ελληνική πλευρά διαφημιστικά προγράμματα, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα χρήματα που θα καταφέρουν τελικά να αποσπάσουν.
Ελλείψει χρημάτων, το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού θέλει να βάλει στο παιχνίδι της χρηματοδότησης αυτών των πτήσεων τις περιφέρειες και τους επιχειρηματίες των τουριστικών περιοχών. Κυβέρνηση κι επιχειρηματίες περιμένουν την ανάδειξη των νέων περιφερειαρχών, ώστε να δρομολογήσουν τέτοιες συμφωνίες.

Tι θέλουν οι αεροπορικές

Ομως, οι εκλογές γίνονται στις 7 Νοεμβρίου, ενώ οι συμφωνίες με τις εταιρείες χαμηλού κόστους πρέπει να διευθετηθούν άμεσα, ώστε να ξεκινήσουν οι κρατήσεις για το 2011. Αν αυτό καθυστερήσει, θα χαθεί και πάλι μεγάλο μέρος της επόμενης τουριστικής χρονιάς. Ιδιαίτερες προσπάθειες γίνονται προς την κατεύθυνση της επιμήκυνσης του χρονικού διαστήματος που οι αεροπορικές εταιρείες θα πετούν στην Ελλάδα και σε όσο το δυνατόν περισσότερα αεροδρόμια της χώρας, με πρώτο στόχο την κρίσιμη τουριστικά περίοδο από Μάρτιο έως Νοέμβριο.

Στο πλαίσιο αυτό και μετά από τις επαφές του Γ. Νικητιάδη εντάσσεται η απόφαση της Ryanair να πετά από 1ης Δεκεμβρίου 2010 και για όλο το χρόνο απευθείας από τη Ρώμη στη Ρόδο. Επίσης, η εταιρεία προτίθεται να πετά σε 9 ελληνικά αεροδρόμια από 31 και πλέον ευρωπαϊκά και από 10 διαφορετικές χώρες, μεταφέροντας στην Ελλάδα περίπου 700.000 νέους επισκέπτες το 2011, φθάνοντας έτσι το 1 εκατομμύριο επιβάτες. Επίσης, συζητήσεις έχουν γίνει και με την easyJet, η οποία φέτος υπολογίζεται πως θα φθάσει τους 700.000 επιβάτες, πετώντας από επτά χώρες προς 10 ελληνικά αεροδρόμια με 35 συνολικά διαδρομές.

Στα σχέδιά της είναι να αυξήσει το 2011 κατά 11% την κίνησή της, εξετάζοντας παράλληλα και την αύξηση των ελληνικών και ξένων προορισμών.

πηγή: advertising.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails