AdSenseBanner

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Τί δείχνουν οι ΕΔΕ για το "φαγοπότι" στον ΕΟΤ


Ακόμα ψάχνουν το «μεγάλο φαγοπότι» στον ΕΟΤ οι επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης, ενώ οι διευθύνσεις του Οργανισμού διεξάγουν ήδη ένορκη διοικητική εξέταση για τις 20.000 εισιτήρια του κοινωνικού τουρισμού που μοιράστηκαν στην Εύβοια, τα ταξίδια για ξένους δημοσιογράφους και τις απευθείας αναθέσεις έργων.

«Μόνο περίεργες χρεώσεις βρίσκουν οι επιθεωρητές», αναφέρει χαρακτηριστικά στο Capital.gr υψηλόβαθμο στέλεχος του ΕΟΤ, και μάλιστα συμπληρώνει πως «δυστυχώς το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης θα πέσει στις πλάτες υπαλλήλων του οργανισμού, που όμως εκτελούσαν εντολές άνωθεν».

Το πόρισμα των επιθεωρητών που παραδόθηκε στον Ιούλιο 2010, έδειξε ατασθαλίες στον κοινωνικό τουρισμό και συγκεκριμένα με τα δελτία κοινωνικού τουρισμού του έτους 2009, όταν υπουργός Τουρισμού ήταν ο κ. Κώστας Μαρκόπουλος.

Ενώ λοιπόν τα δελτία του κοινωνικού τουρισμού έχουν μοιραστεί στους δικαιούχους μέσω των ΚΕΠ, ο ΕΟΤ «τύπωσε» επιπλέον 27.000 δελτία κοινωνικού τουρισμού -τα οποία είχαν διαφορετική μορφή και lay out σε σχέση με αυτά που μοιράστηκαν στους δικαιούχους- τα οποία παραδόθηκαν στο γραφείο του τότε προέδρου του ΕΟΤ κ. Κοφίνη.

Τα 20.000 δελτία μοιράστηκαν προεκλογικά στην Εύβοια -σύμφωνα με όσα έχουν δείχνουν οι ΕΔΕ- και τα υπόλοιπα 7.000 έμειναν στο σύλλογο εργαζομένων του ΕΟΤ.

Επίσης σε εξέλιξη είναι και δεύτερη ΕΔΕ που αφορά τη συνεργασία που είχε ο ΕΟΤ με ένα ταξιδιωτικό γραφείο το οποίο ανέλαβε όλα τα ταξίδια «γνωριμίας» ξένων δημοσιογράφων που φιλοξενήθηκαν στην Ελλάδα για να προβάλουν τη χώρα στο εξωτερικό.

Το ταξίδια αυτά κόστισαν 1 εκατομμύριο ευρώ και πληρώθηκαν τοις μετρητοίς στο συγκεκριμένο γραφείο.

Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι φέτος (10μηνο 2010) ο ΕΟΤ κάλεσε και φιλοξένησε στην Ελλάδα περισσότερους από 200 ξένους δημοσιογράφους. Τα ταξίδια αυτά -α λεγόμενα fun trips- κόστισαν στον Οργανισμό περί τις 80.000 ευρώ, ενώ χρησιμοποιήθηκαν 10 διαφορετικά ταξιδιωτικά γραφεία.

Ακόμα αναμένεται το τελικό πόρισμα των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης σε ό,τι αφορά το «μεγάλο φαγοπότι» στο κομμάτι των δημοσίων σχέσεων.

Για παράδειγμα, έγιναν 15 απευθείας αναθέσεις σε συγκεκριμένη εταιρεία για δώρα «φιλοφρόνησης» της τάξης των 50.000 ευρώ τη φορά. Σύνολο, δηλαδή, 750.000 ευρώ. Το έργο «έσπασε» σε πολλά κομμάτια αφού διαφορετικά θα έπρεπε ο ΕΟΤ να πάει σε διαγωνισμό.

Επίσης θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Οργανισμός επέλεξε φέτος τα δώρα φιλοφρόνησης κυρίως από τα εκθετήρια των μουσείων, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός συνολικού ύψους 100.000 ευρώ για τα δώρα που θα μοιράζει ο ΕΟΤ (μπλουζάκια, καπέλα, στυλό, ημερολόγια κλπ) στους επισκέπτες των εκθέσεων εξωτερικού.

Της Έφης Καραγεώργου| http://www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails