AdSenseBanner

Παρασκευή, 3 Σεπτεμβρίου 2010

Απαράδεκτη συμπεριφορά ξενοδόχου - Hotel Mentor Ιθάκη


Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την απαράδεκτη αντιμετώπιση που είχα από ξενοδόχο στις διακοπές μου στην Ιθάκη τον Αύγουστο. Είχα επιλέξει να μείνω στο ξενοδοχείο Mentor (4 αστέρων) στο Βαθύ...το οποίο όπως επικοινωνεί μέσα από το site του παρέχει όλες τις σύγχρονες ανέσεις. Στην τηλεφωνική συνομιλία που είχε με την reception για την κράτηση με ενημέρωσαν ότι το ξενοδοχείο είναι πλήρως ανακαινισμένο και τα δωμάτια είναι ακριβώς έτσι όπως τα βλέπω στις! φωτογραφίες του site. Προχώρησα λοιπόν στην κράτηση, και με ενημέρωσαν ότι επειδή την πρώτη ημέρα δεν υπήρχε δωμάτιο που να βλέπει προς την θάλασσα, θα με έβαζαν σε ένα αντίστοιχο αλλά με πλαϊνή θέα και την δεύτερη μέρα θα με μετέφεραν σε άλλο με θέα στη θάλασσα. Το κόστος ήταν €90,00 με πρωινό για κάθε μέρα.

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο μας υποδέχθηκε μια πολύ ευγενική υπάλληλος η οποίο μας επανέλαβε όλα τα παραπάνω και μας έδωσε το κλειδί για το δωμάτιο που θα μέναμε την πρώτη μέρα. Ανεβαίνοντας στο δωμάτιο μας, αυτό που αντιμετωπίσαμε όχι μόνο δεν ήταν αυτό που είχαμε δει στο site και είχαμε κλείσει, αλλά ούτε καν κάτι το οποίο θα αντιστοιχούσε σε ξενοδοχείο τέταρτης κατηγορίας (και όχι 4 αστέρων όπως το εν λόγω). Όχι μόνο δεν ήταν ανακαινισμένο αλλά το μπάνιο του ήταν τυφλό χωρίς παράθυρο και ούτε καν εξαερισμό με αποτέλεσμα να μυρίζει μούχλα, ήÏ! �αν τόσο στενό που ένας ενήλικας δεν μπορούσε να σκύψει για να πλυθεί στον νιπτήρα και το καζανάκι ήταν χαλασμένο με ότι αυτό συνεπάγεται. Τα παράθυρα του δωματίου ήταν τόσο παλιά που τα ξύλα είχαν φουσκώσει και δεν έκλειναν, τα έπιπλα ήταν από το ’60 και σχεδόν κατεστραμμένα και αποκορύφωμα ήταν οι πετσέτες που είχαν μέσα τρίχες (!!!).

Μετά από έντονα παράπονα που κάναμε στο ξενοδοχείο η παραπάνω υπάλληλος μας ζήτησε συγνώμη και μας διαβεβαίωσε ότι το επόμενο πρωί θα μας μεταφέρουν στο δωμάτιο που είχαμε κλείσει. Όταν της είπα ότι το δωμάτιο δεν πληρούσε στοιχειώδους κανόνες υγιεινής και ότι όχι μόνο δεν αξίζει €90,00 αλλά ούτε καν πρέπει να μένει άνθρωπος, μας είπε ότι το γνωρίζει, ότι έχουμε απόλυτο δίκιο και ότι θα μεταφέρει στην διοίκηση τα παράπονα μας για να επιληφθούν.

Δυστυχώς για εμάς λόγω περιόδου δεν βρήκαμε κάποιο ελεύθερο δωμάτιο σε άλλο ξενοδοχείο της περιοχής για να φύγουμε οπότε μείναμε εκεί με την ελπίδα το άλλο πρωί να μεταφερθούμε σε ένα ανθρώπινο δωμάτιο. Όντως το άλλο πρωί μας μετέφεραν σε αυτό το δωμάτιο που είχαμε δει και είχαμε κλείσει και ευτυχώς ήταν κλάσεις ανώτερο. Βέβαια ούτε εδώ τα παράθυρα έκλειναν και οι πετσέτες ήταν πάλι βρώμικες, αλλά μπροστά στο άλλο...

Το αποκορύφωμα ήταν την τρίτη και τελευταία μέρα που πήγαμε να πληρώσουμε και μας χρέωσαν όλο το ποσό για την πρώτη μέρα στο άθλιο δωμάτιο. Και όταν κάναμε παράπονα μας απάντησαν ότι «η διεύθυνση του ξενοδοχείου δεν θεωρεί ότι πρέπει να κάνει κάτι για αυτό». Επειδή εγώ όμως θεωρώ ότι δεν πρέπει να μένουνε άνθρωποι σε αυτό το ξενοδοχείο αλλά ούτε και να υπάρχουν τέτοιοι επαγγελματίες που δυσφημούν τον τουριστικό κλάδο, το μοιράζομαι μαζί σας για να μην το επισκεφθείτε ποτέ… Εννοείται πως θα απευθυνθώ και στον ΕΟΤ για την κατάσταση που αντιμετώπισα, αλλά και σε ταξιδιωτικά site.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. Αυτοί οι δήθεν επαγγελματίες του χώρου ας έχουν κατά νου ότι, εφόσον συνεχίσουν την τακτική της εξαπάτησης των πελατών τους, αργά ή γρήγορα θα καταδικαστούν στην αφάνεια. Εδώ όμως έχει να κάνει και με την ανυπαρξία ελέγχων από τους τοπικούς φορείς του ΕΟΤ, εάν φυσικά υφίστανται τέτοιοι φορείς, οι οποίοι θα έπρεπε να σφραγίζουν τα ακατάλληλα δωμάτια μέχρι της οριστικής τους επισκευής, ώστε να ανταποκρίνονται σε ανθρώπινη διαμονή. Δυσφημούν τον τουρισμό της Ελλάδας από τον οποίο η χώρα μας προσδοκά την αύξηση των εσόδων του προϋπολογισμού. Ας λάβουν έγκαιρα τα κατάλληλα μέτρα πριν είναι πολύ αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails