AdSenseBanner

Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010

Οδηγίες για δημιουργία Facebook Page για την επιχείρησή σας



Το Facebook έχει δύο είδη σελίδων και σίγουρα θα τις έχετε συναντήσει.

Πρόκειται για τις Facebook Pages και για τα Facebook Groups. Τα Facebook Pages αναφέρονται σε εταιρίες και οργανισμούς, που δεν θα μπορούσαν να έχουν το δικό τους Profile, μια και δεν είναι φυσικά πρόσωπα.

Οι σελίδες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένας επιπλέον χώρος στον οποίο οι δημιουργοί τους θα μπορούν να μοιραστούν πληροφορίες και νέα σχετικά με την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχουν. Αντίθετα τα Groups που μπορεί κανείς να δημιουργήσει στο Facebook αναφέρονται λιγότερο σε εταιρίες ή πρόσωπα και περισσότερο σε ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα, hobby, δραστηριότητες, κτλ.

Πως να στήσετε την σελίδα σας στο Facebook;

Αν λοιπόν έχετε μια επιχείρηση, έχετε κατά νου πως είναι καλύτερο να κάνετε μια σελίδα για την επιχείρησή σας, παρά για το όνομά σας. Στην σελίδα μπορείτε να βάλετε πληροφορίες σχετικά με την δραστηριότητά σας και φυσικά να γράψετε πλούσια κείμενα σε keywords. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως οι διάφοροι χρήστες του Facebook είναι πιο πιθανόν να γίνουν fan ή θαυμαστές της σελίδας σας όταν δουν πως το θέμα ή η δραστηριότητά σας τους ενδιαφέρει.

Ξεκινώντας για να στήσετε την σελίδα σας θα πρέπει να ακολουθήσετε κάποια βήματα. Στην αρχή θα πρέπει να αποφασίσετε σε ποια κατηγορία θα κατατάξετε την σελίδα σας. Οι επιλογές είναι 3. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε τοπικές σελίδες, σελίδες για κάποια μάρκα, προϊόν ή κάποιον οργανισμό, ή διαφορετικά σελίδα για κάποιον καλλιτέχνη ή ένα Δημόσιο πρόσωπο.

Πριν δημοσιεύσετε την σελίδα σας

Πριν λοιπόν δημοσιεύσετε την σελίδα σας και είναι διαθέσιμη στους χρήστες του Facebook, σιγουρευτείτε πως έχετε συμπληρώσει τα απαραίτητα στοιχεία και πως έχετε προσθέσει κάποιο υλικό, είτε πρόκειται για κείμενα, ή video, φωτογραφίες κτλ. ώστε οι επισκέπτες σας να βρουν ενδιαφέρουσα την σελίδα και να εγγραφούν.

Μπορείτε μέσα από εκεί να μοιραστείτε ιδέες ή πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την δραστηριότητά σας,να δείξετε φωτογραφίες ή video από την επιχείρησή σας ή ακόμα και video που να αφορούν την κατασκευή ενός προϊόντος. Επίσης, μια άλλη ιδέα είναι να αναφέρετε ή και να καλύψετε μέσα από εκεί κλαδικές εκθέσεις στις οποίες συμμετέχετε ή και κάποιο σεμινάριο, εκδήλωση που συμμετέχετε είτε εσείς ή και κάποιο συνεργάτης σας. Όπως καταλαβαίνετε οι δυνατότητες και οι επιλογές είναι πολλές.

Επιπλέον, αν έχετε μια εταιρική ιστοσελίδα ή ένα blog μην παραλείψετε να εισάγετε τα κείμενα ή τα άρθρα σας, ώστε να φτάσουν σε ένα κοινό το οποίο ίσως και να μην γνωρίζει σχετικά με την ύπαρξή τους.

Αν λοιπόν δεν είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε την δική σας σελίδα στο Facebook, μπορείτε πολύ απλά να επισκεφτείτε άλλες σελίδες ώστε να δείτε τι κάνουν άλλοι και πως λειτουργούν. Μπορείτε να εγγραφείτε σε κάποιες και να συγκρίνετε ή να εντοπίσετε τι κάνει μια σελίδα ενδιαφέρουσα σε σχέση με μια που δεν είναι και τόσο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails