AdSenseBanner

Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

Επιμένουν οι tour operators


Την παροιμία «δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται» θυμίζει η κατάσταση που επικρατεί στον τουρισμό μας φέτος, αφού οι ξένοι tour operators με δεδομένη την κρίση που βιώνει η Ελλάδα, προσπαθούν να επωφεληθούν με όποιο τρόπο μπορούν.

Δεν δίστασαν λοιπόν να προχωρήσουν στο…εξωπραγματικό αίτημα, της έκπτωσης σε ποσοστό 5%, στα τιμολόγια πελατών για διακοπές που ήδη πραγματοποιήθηκαν!

Πρόκειται συγκεκριμένα για τακτική που εφαρμόζει το τελευταίο διάστημα ο Thomas Cook της Μεγάλης Βρετανίας, εκπρόσωποι του οποίου ήρθαν σε επαφή με ξενοδόχους σε όλη τη χώρα, ζητώντας να γίνει έκπτωση 5% στα τιμολόγια πελατών που πραγματοποίησαν ήδη τις διακοπές τους.

Πρόκειται φυσικά για μείωση η οποία είναι αδικαιολόγητη και σίγουρα εκτός των συμφωνηθέντων αφού όποιες εκπτώσεις ήταν να γίνουν γνωστοποιήθηκαν και έγιναν εδώ και πολύ καιρό.

Την τακτική αυτή εφάρμοσε ο οργανισμός όπως ήταν φυσικό και στη Ρόδο χωρίς όμως να καταφέρει τίποτα το ουσιαστικό αφού οι ξενοδόχοι μας δεν υπέκυψαν στις πιέσεις.

Το γεγονός άλλωστε επιβεβαίωσε και ο αντιπρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων Ρόδου κ. Γιάννης Παπαβασιλείου ο οποίος με δηλώσεις του στη «Ροδιακή» τόνισε ότι όλοι οι συνάδελφοί του αρνήθηκαν να ικανοποιήσουν το αίτημα του οργανισμού.

Άλλωστε όπως υπογράμμισε αυτή ήταν και η συμβουλή τόσο της ΕΞΡ και της ΠΟΞ, καθώς ήδη τη φετινή τουριστική περίοδο πολλοί ξενοδόχοι προχώρησαν σε εκπτώσεις και μάλιστα γενναίες προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες λόγω της δεινής κατάστασης στην οποία βρέθηκαν.

Πάντως ο κ. Παπαβασιλείου τόνισε ότι και εκ του νόμου δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ενώ εξέφρασε την έκπληξή του για το γεγονός ότι, πρώτη φορά εμφανίζεται τέτοιο αίτημα!

Σε ερώτηση, που αποδίδει αυτή την τακτική του Thomas Cook Μεγάλης Βρετανίας, ο αντιπρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων απάντησε ότι η Ελλάδα δείχνει αδύναμη στην παγκόσμια αγορά και ως εκ τούτο πολλοί προσπαθούν να επωφεληθούν.

Σκέφτονται λοιπόν τρόπους για να αποσπάσουν όλο και περισσότερα οφέλη βασιζόμενοι στην αβεβαιότητα και την αγωνία των επιχειρηματιών του κλάδου για το μέλλον.

Και δε διστάζουν να χτυπήσουν στο…ψαχνό καταθέτοντας ακόμα και παράλογα αιτήματα σαν αυτό, το οποίο όμως κάνουν γνωστό…τηλεφωνικά και όχι γραπτά όπως ζήτησαν κάποιοι ξενοδόχοι.

Αυτό αποτελεί μία χειροπιαστή απόδειξη του γεγονότος ότι η αντοχή του τουρισμού μας δεν μετριέται μόνο με τον αριθμό των τουριστών που μας επισκέπτονται αλλά μετριέται και με τη φήμη που έχουμε στην αγορά ως τουριστικός προορισμός ώστε να μπορούμε να διαπραγματευτούμε από θέση ισχύος. Και σήμερα εμείς δεν βρισκόμαστε σε τέτοια θέση…

Πηγή : Ροδιακή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails