Σκοπός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ήταν η εκμάθηση νέων τεχνικών και παρασκευών, η ανάπτυξη επιπλέον επικοινωνιακών – διοικητικών δεξιοτήτων και η ενημέρωση του προσωπικού για τρέχουσες τάσεις στο αντικείμενό τους.
Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Hotels & SPA, κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, με αφορμή την ολοκλήρωση του απολογισμού της πρώτης φάσης του προγράμματος εκπαίδευσης προσωπικού, τόνισε: «Οφείλουμε να στεκόμαστε με υπευθυνότητα απέναντι στους ανθρώπους μας, που με αφοσίωση παρέχουν τις υπηρεσίες τους όλα αυτά τα χρόνια για να συνεχίσει ο Όμιλος να βρίσκεται στις πλέον δυναμικές και ανταγωνιστικές τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας και παγκόσμια. Η πρωτόγνωρη οικονομική και πολιτική δυσμενής κατάσταση που αντιμετωπίζει η Ελλάδα την παρούσα στιγμή δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για μην τήρηση των υποχρεώσεών μας απέναντι τους. Είναι σημαντικό, όλες οι επιχειρήσεις να κατανοήσουμε ότι είναι ζωτικής σημασίας να επενδύουμε στον ανθρώπινο παράγοντα.»
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιήθηκαν από Ιανουάριο – Μάιο του 2010 ήταν:
• Latte Art. Το πρόγραμμα αφορούσε στην ενημέρωση του προσωπικού των επισιτιστικών τμημάτων για τις νέες τάσεις του καφέ σε κρύα και ζεστά ροφήματα, τους τρόπους παρουσίασης καθώς επίσης και στη μύησή τους στην θεαματική τέχνη του καλού καφέ ή ενός ζεστού / κρύου ροφήματος σε καταπληκτικά σχέδια καρδιάς, τουλίπας ή μαργαρίτας.
• Cocktails New Trends. Οι απασχολούμενοι στα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχειακών μονάδων του Ομίλου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τρέχουσες τάσεις της νέας γενιάς cocktails από τον, γνωστό στο χώρο, Γιώργο Λούκα που μαζί με το Γιάννη Πετρή, bartender - άρτι αφιχθέντα από την Κούβα - δημιούργησαν μία πανδαισία δροσερών γεύσεων.
• Sushi. Όλοι οι μάγειρες από την Άνω-Ανατολή που εργάζονται χρόνια στα ξενοδοχεία του Ομίλου, παρακολούθησαν σεμινάριο με γεύση και άρωμα Ιαπωνίας. Ως αποτέλεσμα, τη φετινή χρονιά να εντάσσονται νέες φρέσκες επιλογές στο μενού των εστιατορίων του Ομίλου όπως sake, nigiri, sashimi, California, maki.
• Οίνος «ευφραίνει καρδίαν». Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα περιελάμβανε παρακολούθηση σεμιναρίων με επίσκεψη σε τοπικά οινοποιία, όπου παράλληλα οι συμμετέχοντες ενημερώνονταν για τις νέες κυκλοφορίες κρασιών καθώς και για τα γευστικά τους χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικά προγράμματα σε όλα τα ξενοδοχεία του Ομίλου Aldemar Hotels & SPA με θέματα που είχαν ως σκοπό τη βελτίωση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των εργαζομένων, την ανάπτυξη εξειδικευμένων γνώσεων στους τομείς της τεχνολογίας, της διοίκησης, της ασφάλειας τροφίμων και άλλων. Τέτοιου είδους προγράμματα αφορούσαν στη Γλώσσα του σώματος & επίλυσης προβλημάτων πελατών, Πληροφορική, Micros, Διαδικασίες Εσωτερικής Λειτουργίας, HACCP – κώδικας συμπεριφοράς στην κουζίνα της Aldemar.
Πραγματοποιήθηκαν επίσης, σεμινάρια ξένων γλωσσών, Δημοσίων σχέσεων, Ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, Μισθοδοσίας & εργατικής Νομοθεσίας, στις οποίες συμμετείχαν, μεμονωμένα, στελέχη της εταιρείας και τα οποία διοργανώθηκαν από ανεξάρτητους φορείς.
Η υλοποίηση των προγραμμάτων συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού εντάσσεται στο πλαίσιο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου, βάσει του οποίου επενδύει στην ανάπτυξη ενός φιλικού, ασφαλούς και δημιουργικού περιβάλλοντος για τους ανθρώπους του, χορηγεί υποτροφίες σε σπουδαστές και αποφοίτους τουριστικών σχολών, ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες και βρίσκεται δίπλα σε όσους έχουν πραγματικά ανάγκη
πηγή: aldemarhotels.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου