AdSenseBanner

Πέμπτη, 8 Απριλίου 2010

CABOTAGE: Κίνδυνος απώλειας εσόδων και διασυρμού της Ελλάδας


Σας κοινοποιούμε επιστολή του Συνδέσμου προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, Προστασίας του Πολίτη, Οικονομικών, Πολιτισμού & Τουρισμού και Υφυπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού σχετικά με τον κίνδυνο απώλειας εσόδων και διασυρμού της Ελλάδας.

Προς
Κυρία Λ. Κατσέλη, Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας
Κύριο Μ. Χρυσοχοΐδη, Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Κύριο Γ. Παπακωνσταντίνου, Υπουργό Οικονομικών
Κύριο Π. Γερουλάνο, Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού
Κυρία Α. Γκερέκου, Υφυπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού

Κοιν.
Κύριο Θ. Πάγκαλο, Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης
Κύριο Χ. Παμπούκη, Υπουργό Επικρατείας

Αγαπητοί κύριοι Υπουργοί,

Στη σημερινή κρίσιμη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, δυο είναι τα κυρίαρχα ζητούμενα: πρώτον, η δημιουργία εσόδων για τη χώρα μας και δεύτερον, η αποκατάσταση του κύρους της στο εξωτερικό.

Γνωρίζετε όλοι το σοβαρό πρόβλημα του cabotage που στερεί από τη χώρα μας εκατομμύρια Ευρώ ετησίως και περιορίζει την αύξηση των θέσεων απασχόλησης. Το κρουαζιερόπλοιο ZENITH, κοινοτικής σημαίας – Μάλτας, χωρητικότητας 1.800 επιβατών, έχει προγραμματίσει, για το 2010, κάνοντας χρήση της ισχύουσας κοινοτικής νομοθεσίας (πατήστε εδώ για τη σχετική αλληλογραφία), 33 εβδομαδιαίες κρουαζιέρες με λιμένα επιβίβασης και αποβίβασης τον Πειραιά. Δηλαδή, περισσότεροι από 100.000 επιβάτες (Ισπανοί) και ένας κύκλος εργασιών και εσόδων για τη χώρα μας που αγγίζει τα 10 εκατ. Ευρώ και που αφορούν σε φόρους αεροδρομίου, φόρους λιμένων, εισόδους αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, ΦΠΑ διαφόρων αγορών, κλπ. Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Εταιρειών της RCI στην οποία ανήκει το ZENITH, απασχολεί 1.100 Έλληνες ναυτικούς.

Το αναμενόμενο εισόδημα, αλλά προφανώς και η εικόνα της χώρας μας κινδυνεύουν από την παράνομη απαίτηση της ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) για πρόσθετη ναυτολόγηση 107 Ελλήνων ναυτικών στο συγκεκριμένο πλοίο. Απειλεί δε, στην περίπτωση μη ικανοποίησης, να αποτρέψει την επι/αποβίβαση των επιβατών (πατήστε εδώ για τη σχετική αλληλογραφία). Μετά από όλα αυτά, οι εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων εξετάζουν σοβαρά να διαγράψουν τον Πειραιά και να μεταφέρουν το σημείο επι/αποβίβασης στον μεν Μπάρι για την Αδριατική, στη δε Αττάλεια για την Ανατολική Μεσόγειο, με ότι αρνητικό αυτό σημαίνει για τη χώρα μας.

Η διαιώνιση της κυριαρχίας των συντεχνιακών μικροσυμφερόντων αναγκάζει τον ΣΕΤΕ να προσφύγει στα κοινοτικά όργανα όπου μια ακόμα καταδίκη για τη χώρα μας είναι κάτι παραπάνω από βεβαία.

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.

Με εκτίμηση,

Νίκος Αγγελόπουλος
Πρόεδρος ΔΣ

πηγή: sete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails