AdSenseBanner

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Περί all inclusive ο λόγος…. από τον John Kent

Στην Ελλάδα παραλάβαμε ένα προϊόν που πρωτοεμφανίστηκε και συνεχίζει να ευδοκιμεί στις νήσους της Καραϊβικής και δυστυχώς το κατακερματίσαμε, επειδή ποτέ δεν το πιστέψαμε και δεν το κατανοήσαμε. Το φαινόμενο έχει ιδιαίτερη ζήτηση από ευρύτατα πλέον στρώματα καταναλωτών σε αυτές τις εποχές, που χαρακτηρίζονται από την οικονομική κρίση. Στην Ελλάδα όμως εξακολουθεί και έχει ως επί το πλείστον μόνο πολέμιους, που εκτιμούν ότι το «all inclusive» απαξιώνει τον ελληνικό τουρισμό.

Πώς να προσφέρεις, λοιπόν, ποιότητα μέσω του «all inclusive», όταν αυτό θεωρείται από πολλούς ως «αναγκαίο κακό» και επιπλέον όταν αυτή η θεώρηση διαιωνίζεται στην Ελλάδα; Το ποιοτικό «all inclusive» δεν είναι ούτε διείσδυση, αλλά ούτε ανάπτυξη ενός σχετικά νέου προϊόντος. Η σωστή απόδοση του όρου είναι ότι αυτό αποτελεί μία απόλυτα συνειδητή επιχειρηματική επιλογή. Το μεγάλο στοίχημα για εμάς είναι να κατορθώσουμε να διακριθούμε για την ειλικρινή μας επιθυμία όχι μόνο προσφέροντας στους περισσότερους πελάτες μας και μία οικονομική επιλογή, αλλά ταυτόχρονα να μην νοιώθουμε υποδεέστεροι παρέχοντας συγκεκριμένες υπηρεσίες, γιατί ως γνωστόν ότι νοιώθεις θα εκφραστεί και στον πελάτη. Για την Aquis, ο πελάτης ανεξάρτητα από το ποσό που έχει πληρώσει, μικρό ή μεγάλο, θα λάβει αυτό που θεωρείται ως «standard» για όλους: δηλαδή μια πολύ καλή ποιοτικά εξυπηρέτηση, από την στιγμή που ακόμη δεν έχει κλείσει το πακέτο διακοπών, έως και την επόμενη ενδεχομένως φορά που θα επικοινωνήσει μαζί μας για τον επόμενο προορισμό του.

Στην προσπάθεια να καταστούν ανταγωνιστικές πολλές ξενοδοχειακές μονάδες, προσφέρουν πακέτα «all inclusive» τόσο οικονομικά, ώστε να αναγκάζονται να προβούν σε περικοπές στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εδώ, λοιπόν, υπεισέρχεται η αλλαγή. Νέες ιδέες σαν την Aquis δεν «αναγκάζονται» να πράξουν κάτι συγκεκριμένο. Απλά, το όλο «concept» είναι σχεδιασμένο πάνω στην «all inclusive» θεώρηση, ενσωματώνοντας όμως όσο το δυνατόν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προσωπικού και πελατοκεντρικού χαρακτήρα.

Για εμάς δεν αποτελεί «αναγκαίο κακό», είναι επιλογή μας και συνεπώς σεβόμαστε τον κάθε επισκέπτη που το επιλέγει..

Το μεγάλο στοίχημα δεν είναι απλά η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι ούτως ή άλλως το αυτονόητο, αλλά και το εύκολο να εφαρμοστεί. Το δύσκολο είναι να καταρρίψουμε τον μύθο ότι οι πελάτες, διαμένοντας καθ' όλη τη διάρκεια των διακοπών τους στον χώρο του ξενοδοχείου, δεν ξοδεύουν έξω από αυτό, με συνέπεια οι τοπικές οικονομίες να μην καρπώνονται τίποτα. Αυτό λοιπόν το στοίχημα θα το κερδίσουμε ολοκληρωτικά με το εκπτωτικό πρόγραμμα όπου χωρίς καμία εμπορική συμφωνία μεταξύ των μερών, προτείνουμε και προτρέπουμε επιχειρηματίες της τοπικής κοινωνίας να προσφέρουν όσο έκπτωση επιθυμούν για την προσέλκυση των all inclusive πελατών. Οι πελάτες του all inclusive έχουν χρήματα αλλά δεν τους έχει προσεγγίσει η αγορά σωστά. Χρειάζονται μια συμφέρουσα προτροπή, δελεαστική κατά το δυνατόν, ενώ στην Ελλάδα έχουμε την τάση να χρεώνουμε αρκετά, ώστε να γίνουν βιώσιμες οι επιχειρήσεις, έτσι έχει δημιουργηθεί ένας φαύλος κύκλος. Αυτόν τον κύκλο φιλοδοξούμε με την εμπειρία μας να σπάσουμε και να αρχίσουν οι επιχειρήσεις στην τοπική κοινωνία να κατανοήσουν τον all inclusive πελάτη ώστε να τον κερδίσουν.

Πρέπει να είσαι και να αισθάνεσαι ποιοτικός, οπότε και το φθηνός δεν θα σημαίνει αναπόφευκτα κακός, εφόσον υπάρχει εξ αρχής ένας σωστά λειτουργικός και ποιοτικός σχεδιασμός και όχι ένας που διέπεται από λογική οικονομικών περικοπών. Ευτυχώς οι all inclusive παραθεριστές θέτουν την ποιότητα σαν βασικό κριτήριο επιλογής του προορισμού, στον οποίο θα πραγματοποιήσουν τις επόμενες διακοπές τους..

Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε την Aquis ως μια διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, όπου παρέχουμε καλή σχέση ποιότητας / τιμής και επιλέγουμε να λειτουργήσουμε με την σωστή έννοια του όρου «all inlusive», απλά αποδίδοντας την ταυτότητα μας σε υψηλά «standards». Το γεγονός ότι η μεσαία τάξη αποτελεί μια νέα αγορά, εξαιτίας των νέων κοινωνικοοικονομικών μεταβολών της τελευταίας 20 ετίας, δεν μας αλλάζει ούτε μας διαφοροποιεί, ακριβώς διότι αρχές μας είναι η προσφορά ενός ενιαίου και αυθεντικού τρόπου εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών που δεν μας αναγκάζει να λειτουργούμε διαφορετικά αναλόγως της τάξης ή του επιπέδου των επισκεπτών.

πηγή: johnkent.blogspot.com

3 σχόλια:

  1. to all inclusive einai gegonos apla o kosmos bare8ike na psaxnete pou na faei, poso 8a plirwsei kai na exei na kanei me ton ka8e ena pou den milaei tin glwssa tou pou xontra psila prospa8ei ton klepsei

    To all inclusive einai eukolo, programatizete kai peace of mind. To kalo all inclusive einai the way forward and John Kent to katalabe apo tin zitisi pou eixe sto youtravel.com kai tin empeiria tis agglias

    Kales upiresies kai faghto 8a bgaloun tous pelates exw gia fagito as a treat - oxi san anagki. kai edw 8eloun diaforopoihsh oles oi upiresies

    prepei na katalaboume pws allazei o kairos kai na antapexel8oume stis nees prokliseis

    opoios to katalabei 8a paei mprosta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tha prepei na katalaboume episis oti emeis oi idioi oi epixeirimaties proxnoumai ton pelati sto all inclusive

    otan pigainei sto estiatoriio , bra etc kai plironei mia periousia gia enaathlio i touristiko menou me rizi kai kotopoulo i mousaka me ketchup i to athlio service tote kai fysika tha protimisei to all inclusive

    oxi mono kai pio oikonomiko alla kai pio asfales kai safe sto ti tha parei

    emeis tous mantrosame tous touristes sta getos ton all inclusive emeis prepei na tous bgaloume kai exo, ean tous theloume exo kai oxi mesa

    ayto einai to allo erotima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mipos paravlepoume omos to gegonos oti to all inclusive irthe se arketous proorismous tis elladas oxi san mia stratigiki epilogi vasismeni se meleti kai ereuna alla perisotero san mia prospathia kapion xenodoxeion me sovara oikonomika provlimata kathos kai plirotiton me apotelesma na poulisoun gia arketa xronia ta xenodoxeia tous se poli xamiles times, katevazontas etsi kai tin piotita ton prosferomenon proionton kai ipiresion?..
    Sinepia autou itan na akolouthisoun kai i ipoloipoi pou apla evlepan oti tha exanan to paixnidi...
    I karavaiki ontos diatheti ena poli kalo inclusive giati den exei epilogi...To exoxenodoxiako proion einai aniparkto kai se polles periptosis epikindino...
    Emeis mporoume na ekmetaleutoume kai ta dio..Value for money all inclusive paketa kai exoxenodoxiako proion pou na simplironi me ikanopiitiko tropo tin empeiria tou pelati..
    Monodromos einai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails