AdSenseBanner

Παρασκευή, 9 Απριλίου 2010

Ζητείται προσωπικό σε ξενοδοχείο στην Αρτέμιδα

ΤΟ MEDUSA HOTEL - RESTAURANT - CAFE ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩN ΚΑΛΩΝ ΜΑΣ ΦΙΛΩΝ, ΖΗΤΑ ΕΜΠΕΙΡΟ, ΠΡΟΣΧΑΡΟ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΣΕΡΒΙΤΟΡES, ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ, ΒΟΗΘΟ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥ, Α' ΜΑΓΕΙΡΑ, Β' ΜΑΓΕΙΡΑ & ΒΑRMAN).

Η ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΠΡΟΣΟΝ. ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ +30 22940 82213

Email: info@hotelmedusa.gr


Website: http://www.hotelmedusa.gr/


Office:Nikolaou Panagiotis


Location:Artemidos Avenue ,2

1 σχόλιο:

  1. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ACROPOL ΜΟΛΥΒΟΣ ΛΕΣΒΟΥ- ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!!!!
    Περάσα με το σύζυγό μου ένα Σ/Κ στον πανέμορφο Μόλυβο της Λέσβου μας (είμαστε Μυτιληνιοί). Κάνοντας τη σχετική αναζήτηση σε διάφορα αξιόπιστα site, καταλήξαμε να επιλέξουμε για τη διαμονή μας το ξεν/χείο Acropol.
    Κάναμε την κράτησή μας τηλεφωνικά και ο ιδιοκτήτης με ενημέρωσε ότι στην τιμή περιλαμβάνεται και το πρωινό. Όταν φτάσαμε, ρωτήσαμε τους ιδιοκτήτες για την ώρα σερβιρίσματος του πρωινού και μας απαντησαν ότι δεν καταλάβαμε καλά (;) και ότι δεν περιλαμβάνεται το πρωινό στην τιμή...
    Πριν καταλήξουμε να κάνουμε την κράτησή μας στο εν λόγω ξεν/χείο, είχαμε δει στα σχετικά site ότι δεν υπήρχαν extra χρεώσεις για το δωμάτιο. Όταν φτάσαμε, στο δωμάτιο υπήρχε ένα χαρτί ανυπόγραφο και άνευ σφραγίδας κάποιου φορέα (ΕΟΤ κλπ), το οποίο μας ενημέρωνε ότι το τηλεχειριστήριο του A/C βρίσκετε στην ρεσεψιόν και ότι χρεώνεται η ενοικίαση του προς 5¤/ημέρα. Επίσης, στο ίδιο χαρτί έγραφε ότι και για το κλειδί του χρηματοκιβωτίου του δωματίου έπρεπε να απευθυνθούμε στη ρεσεψιόν, καθώς υπήρχε χρέωση προς 2¤/ημέρα για τη χρήση του...
    Όταν ζητήσαμε εξηγήσεις απο τους ιδιοκτήτες για τα ανωτέρω, μας απάντησαν με ένα υπεροπτικό και άκρως ειρωνικό ύφος ότι η τιμή του δωματίου είναι πάρα πολύ καλή παρόλες τις extra χρεώσεις και ότι δεν πρέπει να έχουμε κανένα παράπονο. Όταν δε τους απαντήσαμε ότι παραπλανούν τους πελάτες τους και ότι κακώς πήγαμε στο συγκεκριμένο ξεν/χείο, μας απάντησαν με ένταση "ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΤΕ"!!!
    Οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να διορθώσουν την απαράδεκτη συμπεριφορά τους και να είναι ευγενικοί με τους πελάτες τους. Δεν πρέπει να μας βλέπουν ως ένα μέσο για να κερδίσουν εύκολο και γρήγορο χρήμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails