AdSenseBanner

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

O Έλληνας ξενοδόχος που έκανε τον online επισκέπτη, βασιλιά


Είναι από τα νέα, που ευφραίνουν το χειλάκι μας στις μέρες που περνάμε: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο, το Galaxy Iraklio Hotel της Κρήτης, κατατάχθηκε πρώτο από πλευράς θετικών σχολίων από πελάτες, στο παγκόσμιο δίκτυο της Expedia.com, που είναι το μεγαλύτερο online ταξιδιωτικό πρακτορείο στον κόσμο. Το Expedia 2010 Insiders’ Select™, συγκεκριμένα, αναδεικνύει με συγκριτικό τρόπο τις κορυφαίες επιλογές του κοινού, ανάμεσα σε περίπου 114,000 καταλύματα σε όλον τον κόσμο. Πρόκειται για μία ετήσια αξιολόγηση από τους πελάτες της Expedia, οι οποίοι έχουν επισκεφτεί τα ξενοδοχεία και στη συνέχεια βαθμολογούν τις υπηρεσίες, τις εγκαταστάσεις, τη σχέση ποιότητας-τιμής και τη συνολική φιλοξενία τους.

Το πρώτο συμπέρασμα από τη διάκριση αυτή είναι ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει πολλά περιθώρια ακόμη στη μάχη του με την ποιότητα. Ορισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού, έχουν τις προϋποθέσεις να κάνουν τη θετική έκπληξη. Το δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι το online booking μπορεί να δώσει καινούργιες ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό. Επ' αυτού, είναι ενδιαφέροντα τα στοιχεία που άκουσα από στέλεχος που ασχολείται με την online υποστήριξη τουριστικών μονάδων (σ' ευχαριστώ Π.Α.). Το τρίτο, εξίσου ενδιαφέρον, αφορά τη νοοτροπία που οδήγησε το ξενοδοχείο Iraklio Galaxy σε αυτή τη σημαντική διάκριση: «Συμπεριφερόμαστε στον πελάτη σαν να είναι βασιλιάς», μου μετέφεραν άνθρωποι που γνωρίζουν τη φιλοσοφία του επικεφαλής του ξενοδοχείου. Η συνεργασία με την Expedia.com μου είχε δώσει πρόσβαση στα στοιχεία, αλλά τα κοινωνικά δίκτυα μου μετέφεραν την ατμόσφαιρα από την ανθρώπινη ιστορία, που βρίσκεται πάντοτε πίσω από κάθε επιτυχία.

Όλα τα στοιχεία για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, δείχνουν ότι η επιτυχία του δεν οφείλεται στην πολυτέλεια, τις υπερβολές ή το show off. Αποδίδεται στην αντίληψη, ότι δίνει τις καλύτερες υπηρεσίες για το κόστος που καταβάλει ο επισκέπτης, ο τουρίστας. Οφείλεται στη αντίληψη του να δώσουμε κάτι παραπάνω σε επίπεδο ποιότητας, χωρίς να διαταράσσεται η οικονομική σχέση, που πρέπει να καλύπτει αυτή τη δραστηριότητα. Λίγο το φιλότιμο (που δεν χάθηκε τελείως), λίγο η αίσθηση ότι πρέπει να κάνουμε κάτι παραπάνω στην περίοδο της κρίσης, όλα αυτά μπορούν να γίνουν γενναίος τροφοδότης του τουρισμού μας. Αν μειώσουμε 10% τις τιμές και αυξήσουμε 20% την ποιότητα, τότε δεν θα αποτελεί θαύμα αυτό που θα συμβεί. Αντιθέτως, θα είναι το χρονικό μιας προαναγγελθείσας επιτυχίας, η οποία μέσα στο γκρίζο κλίμα θα λάβει πολλαπλασιαστικές διαστάσεις. Θα είναι το καλύτερο δυνατό παράδειγμα για όλους όσοι παρέχουν υπηρεσίες σε αυτή τη χώρα.

πηγή: http://stathishaikalis.blogspot.com/
site: http://www.expedia.com/pub/agent.dll/qscr=dspv/htid=72370

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails