AdSenseBanner

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Foursquare: Χρήσιμο εργαλείο σε ξενοδόχους, σε διαφημιστές και στο κοινό!


Ενας online οδηγός πόλεων που διαμορφώνεται από τους ίδιους τους χρήστες και κατακτά επιχειρηματίες και διαφημιστές

Πώς «ξεκλειδώνεις» τα κρυμμένα μυστικά μιας μεγάλης πόλης; Μια εφαρμογή που «ξετρελαίνει» παίκτες και διαφημιστές ξέρει τον τρόπο. Πρόκειται για το Foursquare, ένα διαδικτυακό παιχνίδι με εφαρμογή σε κινητά τηλέφωνα προηγμένης τεχνολογίας, που κατακτά με ρυθμούς μεγαλύτερους του Facebook και του Τwitter όσους... μυούνται στα μυστικά του. Πρόκειται για δωρεάν παιχνίδι κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο ο χρήστης ανακαλύπτει και συστήνει στους φίλους του καταστήματα και περιοχές που επισκέπτεται παντού στον κόσμο. Πρόκειται επίσης για πολύ καλό τρόπο εξοικονόμησης χρημάτων, παράλληλα με την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

Αυτό που πρέπει να κάνει κάθε φορά που επισκέπτεται κάποιο αξιόλογο σημείο της πόλης είναι να ενημερώνει τους φίλους του. Η χρησιμότητά του, δε, αφορά... τα πάντα: από τα καλύτερα κοκτέιλ ενός μπαρ, ως τον παρκαδόρο που δεν οδηγεί καλά ή ένα μαγαζί με εκπτώσεις και καλής ποιότητας ρούχα. Η νέα μανία που καταλαμβάνει και το ελληνικό διαδικτυακό «εντοπίζεται» στην άκρη του... χεριού του: αυτό που απαιτείται είναι ένα έξυπνο τηλέφωνο με ενσωματωμένο GΡS, καλούς «φίλους» στα social-media και διάθεση για βόλτες.

Ο Δημήτρης Αθανασιάδης, 33 χρόνων, δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο Διαδίκτυο. Τον τελευταίο μήνα παίζει εντατικά με τους 13 φίλους του: «Εχω και το ψώνιο να είμαι από τους πρώτους που το κάνουν... Αλλά, τώρα τελευταία, βλέπω ότι έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλές, καλύπτει μια ανάγκη την οποία παλιότερα την ικανοποιούσαμε με το Τwitter. Τώρα με αυτόν τον τρόπο γίνεται πιο οργανωμένα» εξηγεί. Το Foursquare προσφέρει εκπτώσεις στους χρήστες του, παρακινώντας τους να το χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο επισκεπτόμενοι τα καταστήματα που τους «σκέπτονται». Επί παραδείγματι, αλυσίδα καφέ και γρήγορης εστίασης στις ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι προσφέρει έκπτωση 1 δολαρίου στους «δημάρχους» του παιχνιδιού: «Δήμαρχος γίνεσαι όταν πηγαίνεις συχνότερα από άλλους σε ένα σημείο» εξηγεί ο Δημήτρης. «Το Foursquare είναι ένας τρόπος να μοιράζεσαι με τους φίλους σου αγαπημένα μέρη και πληροφορίες για αυτά». Η έκπτωση 1 δολαρίου μπορεί να μην είναι σημαντικό ποσό, αποτελεί όμως την αρχή όπως φαίνεται για γενικότερη στρατηγική προώθησης επιχειρήσεων στο παιχνίδι. Ηδη, συμφωνίες συνήψαν και η «Wall Street Journal», το ΜΤV, κ.ο.κ.

Ο Νάσος «Κάππα», 29 χρόνων, γραφίστας και web designer, έμαθε για το Foursquare πριν από καιρό μέσω Τwitter, αλλά ασχολήθηκε περισσότερο τους τελευταίους δύο μήνες: «Δεν είναι ακριβώς παιχνίδι, αλλά μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης με θέμα κατά κύριο λόγο τη διασκέδαση και πεδίο δράσης την πραγματική ζωή, πράγμα που την κάνει άλλωστε ενδιαφέρουσα και ελκυστική. Το στοιχείο του “παιχνιδιού” που του προσδίδεται προέρχεται από τα (εικονικά) “παράσημα” που κερδίζει κανείς όσο πιο ενεργά συμμετέχει σε αυτήν, τροφοδοτώντας την με τοποθεσίες, reviews και tips. Ως τώρα έχω συγκεντρώσει πέντε παράσημα, για διάφορους λόγους».

Το ότι πλέον το Foursquare προμηθεύει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με στατιστικά στοιχεία για τους σταθερούς αλλά και τους περιστασια- κούς πελάτες τους υποδηλώνει ότι πολλές επιχειρήσεις στο άμεσο μέλλον θα χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή προκειμένου να εκμεταλλευθούν σε μέγιστο βαθμό τις δυνατότητές της. Ο 25χρονος Μαγέλ ντε Βορνιόλ από τη Γαλλία διαμένει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο στην Αθήνα και έχει ιδρύσει την εταιρεία anetech.eu, η οποία προσφέρει διαδικτυακές υπηρεσίες. Ετοιμάζεται να προωθήσει ένα νέο εστιατόριο μέσα από τα social media (Facebook, Τwitter) και ειδικά μέσα από το Foursquare: «Μετάδωσε το μήνυμα στους φίλους σου, γιατί εμπιστεύονται το γούστο σου. Αυτή είναι η φιλοσοφία του παιχνιδιού. Και το καλύτερο είναι ότι όσο περισσότεροι παίζουντόσο περισσότερα οφέλη μπορούν να αποκομίσουν από τις επιχειρήσεις». Δεν διαφωνεί βέβαια και για το... μάτι του Βig Βrother που κατά έναν τρόπο αποτελεί αυτό το παιχνίδι: «Είναι τρομακτικό να ξέρουν όλοι πού πας, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι κάτι που κάνεις εθελοντικά».

Διαβάστε περισσότερα: tovima.gr

1 σχόλιο:

  1. Στην Ελλάδα foursquare δεν είναι ακόμα τόσο διαδεδομένο. Ωστόσο το SNOOP είναι η πρώτη εφαρμογή στα Ελληνικά η οποία προσφέρει την 1η μηχανή αναζήτησης για τις καταχωρημένες ελληνικές επιχειρήσεις στο foursquare και για οποιοδήποτε άλλο σημείο ενδιαφέροντος στην Ελλάδα.

    Δείτε το στο www.snoop.gr ή στο www.4square.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails