AdSenseBanner

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Η στρατηγική για την Εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού στο κέντρο του διεθνούς επιστημονικού ενδιαφέροντος

Η στρατηγική για την Εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού δημοσιεύεται από τον σημαντικότερο διεθνή εκδοτικό οίκο σε θέματα διοίκησης και επιχειρήσεων, Emerald.

Ο πρώτος τόμος της νέας σειράς βιβλίων για τον τουρισμό που κυκλοφόρησε από τον οίκο Emerald, τον σημαντικότερο διεθνή ερευνητικό και εκδοτικό οίκο σε θέματα διοίκησης και επιχειρήσεων, περιλαμβάνει κεφάλαιο με τίτλο «Destination Brand Strategy: The Case of Greece», «Στρατηγική Εικόνας Προορισμού: Η περίπτωση της Ελλάδας», από τον Αλέξανδρο Κουρή, Πρόεδρο των εταιριών Critical Publics και Altervision. Στο κεφάλαιο που ανοίγει την πρακτική ενότητα του βιβλίου, ο συγγραφέας παρουσιάζει το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε για τη μελέτη της Εικόνας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, την στρατηγική και τις 10 συγκεκριμένες τακτικές που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του έργου σχεδιασμού Marketing και Branding της χώρας για λογαριασμό του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, το οποίο πραγματοποιήθηκε το 2007.

Η στρατηγική που θα μπορούσε να δώσει στη χώρα μας ανταγωνιστικό προβάδισμα τοποθετείται στο κέντρο του διεθνούς επιστημονικού ενδιαφέροντος για το τουριστικό αντικείμενο, μέσα από τον πρώτο τόμο της τριλογίας «Bridging Tourism Theory and Practice» - «Γεφυρώνοντας θεωρία και πρακτική στον τουρισμό» του οίκου Emerald.

Το κεφάλαιο επικεντρώνεται στην ανάγκη η επιθυμητή Εικόνα-στόχος για τον προορισμό Ελλάδα να κατευθύνει την επικοινωνία, το marketing αλλά και την ανάπτυξη του τουριστικών προϊόντων μέσα από τις δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις. Υποστηρίζει την ανάγκη μεγάλης οργανωτικής αναδιάρθρωσης των θεσμών του τουρισμού σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, τη δημιουργία σύγχρονων δομών, στελεχωμένων με επαγγελματίες έμπειρους στους τομείς του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, οι οποίες θα διασφαλίζουν τη λειτουργική αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα σε περιβάλλοντα ανταγωνιστικής αγοράς, καθώς και την εισαγωγή νέων πρακτικών συμμετοχής όλων των stakeholders του τουρισμού μέσω οργανωμένου δημόσιου διαλόγου, πρακτική που σήμερα η Κυβέρνηση προσπαθεί να καθιερώσει.

Στη νέα σειρά βιβλίων του οίκου Emerald, που στοχεύει στη σύγκλιση θεωρίας και πράξης στον τουρισμό, συμβάλλουν με κείμενά τους κορυφαίοι επαγγελματίες, ενώ την υπογράφουν διεθνώς αναγνωρισμένοι editors με σημαντική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο. Τον πρώτο τόμο, που διακρίνεται για την υιοθέτηση μιας σφαιρικής και πολυτομεακής προσέγγισης στο τουριστικό branding και τιτλοφορείται «Tourism Branding: Communities in Action» - «Τουριστικό branding: Κοινότητες σε δράση», υπογράφουν οι Liping A. Cai, Καθηγητής Φιλοξενίας και Τουριστικής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Purdue της Ιντιάνα (ΗΠΑ), ο William C. Gartner, Καθηγητής Εφαρμοσμένων Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα (ΗΠΑ) και Διευθυντής του Ινστιτούτου Αναψυχής, Υπαίθρου και Τουρισμού στο Utah State University (ΗΠΑ) και η Ana María Munar, Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Κέντρο Διοίκησης Τουρισμού και Πολιτισμού στο Copenhagen Business School (Δανία).

Η σειρά των τριών βιβλίων πρόκειται να ολοκληρωθεί με την κυκλοφορία των δύο επόμενων τόμων, με τίτλους «Tourism in the Muslim World» - «Ο τουρισμός στο Μουσουλμανικό κόσμο» και «Tourism as an Instrument of Development: A case study» - «Ο τουρισμός σαν εργαλείο ανάπτυξης: Μια περιπτωσιολογική μελέτη».

ISBN: 978-1-84950-720-2
Χρονολογία Έκδοσης: 2009
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: http://www.emeraldinsight.com/Insight/viewContainer.do?containerType=BOOKSERIES&containerId=15002274

http://books.google.com/books?id=wy0QIkGJbpIC&pg=PA161&lpg=PA161&dq=%22alexandros+kouris%22&source=bl&ots=okf9aYyEaG&sig=9Emc9aZJcVLs2WypivRvE5ihOQI&hl=el&ei=FJZxS5SuHsiz4ga8vPTHCQ&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=10&ved=0CCUQ6AEwCQ#v=onepage&q=%22alexandros%20kouris%22&f=false

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails