AdSenseBanner

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, που προωθούν οι σερβικοί τουριστικοί φορείς και για το 2010, κατατάσσεται η Ελλάδα


Στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, που προωθούν οι σερβικοί τουριστικοί φορείς και για το 2010, κατατάσσεται η Ελλάδα και μάλιστα, υπάρχουν και σημαντικές «καινοτομίες», ως προς την επιλογή περιοχών, όπως η Πελοπόννησος, που άλλοτε φάνταζαν ως «μακρινό όνειρο» για τους Σέρβους επισκέπτες.
Μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών γραφείων, που συμμετέχουν στην εκθεσιακή διοργάνωση, υπογράμμισαν πως η Ελλάδα αποτελεί, εδώ και δεκαετίες, παραδοσιακό προορισμό, ιδίως για τις καλοκαιρινές διακοπές, ενώ φέτος, τη «σκυτάλη» από την αγαπημένη - για τους Σέρβους - Χαλκιδική και την εξίσου ελκυστική Κατερίνη, φαίνεται πως διεκδικούν τα ελληνικά νησιά, με πρωταγωνίστρια την Κέρκυρα και ακολουθούν η Ζάκυνθος, αλλά και η Μύκονος.


Βέβαια, στην ανοδική τάση που καταγράφεται στη ζήτηση ελληνικών προορισμών συνέβαλε, τα μέγιστα, η κατάργηση του καθεστώτος έκδοσης θεωρήσεων εισόδου, καθώς πέραν του χρόνου που μειώνεται, παράλληλα, μειώνεται και το κόστος ενός ταξιδιού, εξέλιξη που δίνει μεγαλύτερα περιθώρια σε Σέρβους, ακόμη και του μεσαίου εισοδήματος (ο μέσος μισθός διαμορφώνεται στα 220 ευρώ) να ταξιδέψουν στην Ελλάδα.


«Μύρισε» Ελλάδα στο Βελιγράδι Όπου και αν ο επισκέπτης γυρίσει το βλέμμα του στη διεθνή έκθεση θα δει την Ελλάδα: Καταγάλανα και διάφανα νερά, χρυσαφένιες αμμουδιές, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και όλα εκείνα τα συστατικά που διαμορφώνουν την «ιδιαιτερότητα» του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, το οποίο διαφημίζει, τουλάχιστον, το 70% των σερβικών και όχι μόνο (συναντήσαμε και σλοβενικό τουριστικό πρακτορείο που πουλά τουριστικά πακέτα στην Ελλάδα, το Relax International) πρακτορείων που βρίσκονται στην έκθεση.
Από το Relax International, προωθούνται προορισμοί όπως η Ρόδος, η Σκιάθος, η Χαλκιδική και η Θάσος, ενώ από το σερβικό Grands Tours, ο διευθυντής του, Νέναντ Στομάνοβιτς δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ πως «η Ελλάδα ήταν, παραμένει και θα είναι αγαπημένος προορισμός.


Μάλιστα, ήδη, το γραφείο έχει κλείσει όλα τα πακέτα για την Ελλάδα και παρόλα αυτά, η ζήτηση παραμένει αυξημένη». Το συγκεκριμένο γραφείο προωθεί πακέτα για το νομό Κατερίνης (Παραλία, Λεπτοκαρυά) και το νομό Χαλκιδικής (Χανιώτη, Πολύχρονο). Το τουριστικό πρακτορείο Eurojet καινοτομεί και όπως δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο διευθυντής του τμήματος για την Ελλάδα, Ντέγιαν Μπουκάντσα το πρακτορείο προωθεί, αποκλειστικά για νέους και φοιτητές, πακέτα από 500 ευρώ, σε προορισμούς όπως τη Ζάκυνθο και τη Μύκονο. Το ίδιο πρακτορείο πουλά πακέτα για την Πελοπόννησο.


Η εταιρία, συνέχισε, εδώ και μια δεκαετία προωθεί πακέτα, κυρίως, για τη Χαλκιδική και την Κατερίνη, αλλά φέτος πρωταγωνιστεί η Κέρκυρα στις προτιμήσεις των Σέρβων επισκεπτών. Επίσης, ένα από τα μεγαλύτερα και γνωστά σερβικά πρακτορεία, το Argus Tours προωθεί και φέτος ελληνικούς προορισμούς, κυρίως τη Χαλκιδική και την Κατερίνη, είπε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ η ‘Αννα Στομάνοβιτς, εκπρόσωπος του πρακτορείου.


Εξάλλου, τα BelviTravel και MaxTravel δίνουν έμφαση κυρίως σε νέους προορισμούς, όπως τα νησιά (Κέρκυρα κ.α.), ενώ παραμένουν «πιστοί" και στη Χαλκιδική και την Κατερίνη. Η «μάχη» της Θεσσαλονίκης Σε μια διεθνή διοργάνωση όπως αυτή, με συμμετοχή 43 χωρών και άνω των 800 περιπτέρων, η Θεσσαλονίκη δίνει «παρών» μέσω της Νομαρχίας (που στεγάζεται στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στο οποίο φιλοξενούνται και οι νομαρχίες Πέλλας, Πιερίας και Λάρισας), αλλά και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), το οποίο διαθέτει δικό του περίπτερο.


Με αυξημένη κατά 20% συμμετοχή εκθετών στην έκθεση, εκπρόσωποι επαγγελματικών (τουριστικών) γραφείων από το νομό Θεσσαλονίκης (Βρασνά, Ασπροβάλτα, Σταυρός, Μηχανιώνα, Λαγκαδάς, Σοχός, Αγ. Γεώργιος) έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν το τουριστικό προϊόν του νομού στη διεθνή αγορά. Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του ΕΕΘ, Μιχάλης Ζορπίδης υπογράμμισε τη σημασία μιας πιο ισχυρής και οργανωμένης παρουσίας της Θεσσαλονίκης σε μια τέτοια εκθεσιακή διοργάνωση, όπως αυτής του Βελιγραδίου, καθώς, σύμφωνα με τον ίδιο έχει ιδιαίτερη σημασία η ανάδειξη της πόλης και του νομού στις προτιμήσεις όχι μόνο των Σέρβων τουριστών, αλλά και των επισκεπτών από την υπόλοιπη βαλκανική αγορά.

πηγή: ana-mpe.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails