Αφορμή για την απόφαση αυτή αποτέλεσε η δίωρη πτώση των συστημάτων επικοινωνιών (τηλεφώνων, συχνοτήτων) στο Κέντρο Ελέγχου Πτήσεων περιοχής Αθηνών- Μακεδονίας, που είχε ως αποτέλεσμα να καθηλωθούν στο έδαφος δεκάδες αεροσκάφη, ενώ οι προσγειώσεις να γίνονται με βοηθητικά συστήματα.
Σύμφωνα με τους ΕΕΚ, του συμβάντος έχουν προηγηθεί και άλλα εξίσου σοβαρά περιστατικά, όπως της ολοσχερούς πτώσης των συστημάτων επικοινωνιών και επιτήρησης (radar) στον Πύργο Ελέγχου του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης στις 16 Ιουλίου 2010 για 55 λεπτά της ώρας, της πτώσης του radar του αεροδρομίου της Ρόδου 9 φορές κατά τον μήνα Αύγουστο και άλλες 6 φορές τους δύο προηγούμενους μήνες και τις συνεχείς παρεμβολές στις συχνότητες και τα προβλήματα στο σύστημα Pallas.
Για όλα αυτά τα περιστατικά τα οποία από μόνα τους θέτουν πρόβλημα ασφάλειας πτήσεων, η Ένωση, όπως αναφέρει, είχε έγκαιρα προειδοποιήσει αρμοδίως για την επικινδυνότητα αυτών των καταστάσεων αυτών με αναφορές προς την Διοίκηση και το Υπουργείο , καθώς και με κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών, χωρίς μέχρι σήμερα να υπάρξει καμία αντίδραση.
Οι ΕΕΚ αποδίδουν τις δυσλειτουργίες αυτές στην κακή οργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και στη χρησιμοποίηση των πόρων της Αεροναυτιλίας για σκοπούς άσχετους με την εναέρια κυκλοφορία και καλούν το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να πάρει όλα τα αναγκαία μέτρα, που προτείνουν και οι ίδιοι για την ασφάλεια των πτήσεων και του επιβατικού κοινού.
πηγή: ana-mpa.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου