Η κρίση έχει επιφέρει αλλαγές και στον τρόπο αναζήτησης ξενοδοχείων από τους επισκέπτες στις μηχανές αναζήτησης.
Μεγάλη αύξηση σε σχέση με πριν 2 χρόνια έχουν όλες οι αναζητήσεις που αναφέρουν την λέξη 'φθηνά' στα Ελληνικά ή 'cheap' στα αγγλικά. Χαρακτηριστικά και σύμφωνα με στοιχεία της Google για 'cheap hotels santorini' ή 'cheap hotels paros' ή 'cheap hotel crete' πραγματοποιούνται περισσότερες από 1000 αναζητήσεις το μήνα. Αντίστοιχη αύξηση παρουσιάζουν και οι αναζητήσεις στα Ελληνικά με την λέξη 'φθηνα ξενοδοχεία σαντορίνη' κτλ.
Για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι παραπάνω λέξεις όχι μόνο στον κώδικα της σελίδα meta tags (keywords & description) αλλά και στο κείμενο στην σελίδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου