AdSenseBanner

Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010

Οι καλοκαιρινές διακοπές δεν αποτελούν δικαιολογία για να σταματήσεις να αθλείσαι...

Οι καλοκαιρινές διακοπές δεν αποτελούν δικαιολογία για να σταματήσεις να αθλείσαι. Θάλασσα και πισίνα προσφέρουν ένα σωρό επιλογές για να γυμναστείς και να διασκεδάσεις, όπως διαβάσαμε σε συνέχεια στο περιοδικό Celebrity. Αν επιθυμείς σφιχτό, γυμνασμένο κορμί και λεία επιδερμίδα, σαν τους σταρ του Χόλυγουντ, επέλεξε δραστηριότητα και άσε τους άλλους να… παχαίνουν στις ξαπλώστρες.

AI CHI
Η συγκεκριμένη μέθοδος εκγύμνασης στηρίζεται στην κινέζικη πολεμική τέχνη του Tai chi και του Qi gong (Τσι Γκονγκ: Βοηθά να κατευθύνεις την ενέργεια «τσι» μέσα στο σώμα σου). Μπορεί όλα αυτά να σου ακούγονται κινέζικα, σε απλή όμως μετάφραση θα μπεις σε μια πισίνα και θα σταθείς όρθια με το ύψος του νερού να φτάνει μέχρι το στήθος σου. Το Ai chi, το οποίο θεωρείται και «κινητός διαλογισμός», περιλαμβάνει 16 κινήσεις για χέρια πόδια και κορμό, οι οποίες γίνονται αργά και με έλεγχο, σε συνδυασμό με συντονισμένες και βαθιές αναπνοές. Όσο πιο αργά κινείσαι, τόσο περισσότερο βοηθάς στην ενδυνάμωση των μυών, τη χαλάρωση και την καλύτερη ισορροπία του σώματος. Το νερό συστήνεται να έχει θερμοκρασία 26-29 βαθμούς Κελσίου. Καλύτερα να μην δοκιμάσεις αν σου αρέσει η δράση και έχεις κατά νου τη γυμναστική τύπου Lara Kroft.


AQUA KICK BOXING
Φαντάσου το kick boxing που έχεις ακούσει, μέσα όμως σε μια πισίνα. Όπως και στην ξηρά, έτσι και στο νερό πρόκειται για υψηλής έντασης πρόγραμμα, κατά τη διάρκεια του οποίου η καρδιά σου χτυπάει δυνατά, περπατάς γρήγορα μέσα στο νερό, τρέχεις και κλοτσάς στο πουθενά. Μαθαίνεις συγκεκριμένες τεχνικές της μεθόδου που σχετίζονται με την άμυνα, αλλά και με την επίθεση, ενώ οι πιο προχωρημένοι πυγμαχούν μεταξύ τους φορώντας ειδικά γάντια κατασκευασμένα από αφρώδες υλικά. Η αντίσταση του νερού κάνει πιο δύσκολες τις κινήσεις είτε αυτές γίνονται με τα πόδια είτε με τα χέρια, τελικά όμως αυτή τη γυμναστική προσφέρει σφιχτό κορμί (σαν την Άναλιν Μακόρντ), κάυση περιττών θερμίδων, ενώ παράλληλα αυξάνει τη δύναμη, την αντοχή και την ισορροπία.




ΠΟΔΗΛΑΤΟ
Καλά κατάλαβες. Αυτό το διπλό, χρώματος συνήθως πορτοκαλί, φτιαγμένο κυρίως για ζευγάρια, είναι ιδανικό για γυμναστική, αφού θα διαπιστώσεις και μόνη σου ότι δεν έχει καμία σχέση με το ποδήλατο ξηράς. Η αντίσταση του νερού είναι μεγαλύτερη από του αέρα, κάτι που το κάνει αρκετά δυσκολότερο, αλλά και ταυτόχρονα πιο αποτελεσματικό στην καύση θερμίδων. Χωρίς να χρειάζεσαι εμπειρία ή ποδηλατόδρομους, κάνει πεντάλ, όσο γρήγορα και έντονα επιθυμείς, γυμνάζεις αποτελεσματικά τους μηρούς, ενώ costa-costa μπορείς να προσεγγίσεις πιο ήσυχες και απομονωμένες παραλίες με τον καλό σου, μακριά από παιδικά κουβαδάκια, κουλούρες και φωνές.
Extra Info: Υπάρχει και μια άλλου τύπου ποδηλασία, όπου ένα στατικό ποδήλατο τοποθετείται σε μια πισίνα. Εσύ ανεβαίνεις στη σέλα την ώρα που το νερό σου έρχεται μέχρι τη μέση. Μόνο τα πόδια σου βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια, ενώ ο κορμός σου παραμένει έξω. Η αντίσταση κάνει δύσκολη, αλλά ταυτόχρονα πολύ αποτελεσματική την εκγύμναση γλουτών, μηρών, κοιλιακών, Αυτό δεν θέλουμε άλλωστε;

πηγή: capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails