AdSenseBanner

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Ντροπιαστηκες φωτογραφιες απο το Καστρο της Ναυπακτου!!!


Ντροπιαστικο και αηδιαστικο το θεαμα που αντιμετωπιζει ο καθε επισκεπτης του ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΥ κατα τα αλλα Καστρου της Ναυπακτου κατα την επισκεψη του!

Κατα την διαμονη μου και φετος στην γενετειρα πολη της μητερας μου για τις καλοκαιρινες μου διακοπες αφου η καταγωγη μου ειναι απο την Ορεινη Ναυπακτια αποφασισα να επισκεφτω το ιστορικο Καστρο μας μετα απο αρκετα χρονια καθως πληροφορηθηκα οτι εχουν γινει αρκετες εργασιες αναστηλωσης και καλοπισμου του. Τις ημερες της διαμονης μου στην Ναυπακτο καταρχην ακουσα αρκετα παραπονα απο φιλους μου οτι ειναι απαραδεκτο το ωραριο λειτουργιας (8.30 - 15.00) επειδη ειναι πραγματικα πολυ δυσκολο με θερμοκρασιες ανω των 35 βαθμων μεσα στο κατακαλοκαιρο να περπατησεις ενα τοσο μεγαλο Καστρο. Και εχουν δικιο! Μετα τις 10-11 το πρωι ειναι εξαντλητικο και πραγματικα απαγορευτικο για ηλικιωμενους και μικρα παιδια να το επισκεφτουν! Ειναι αποριας αξιο γιατι δεν παραμενει ανοικτο και τις απογευματινες ωρες ως την δυση του ηλιου οπως παλια.....

Αυτο ομως δεν ειναι τιποτα μπροστα στις εικονες που ειδαν τα ματια μου. Οπως θα δειτε και στις φωτογραφιες που σας στελνω καποιοι ασυνειδητοι εχουν μετατρεψει το Καστρο σε στανη!!! Η βρωμα και η δυσοδια σε ολο της το μεγαλειο. Μπορει καλλιστα να χαρακτηριστει ως Ο ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ της χωρας!!! Ο τοπος ειναι γεματος απο κοπριες,ειναι ολοφανερο οτι καποιοι χρησιμοποιουν το χωρο του Καστρου ως στανη για να αφηνουν η για να περνανε απο εκει τα κοπαδια τους. Ντροπη σε αυτους που το κανουν αλλα βεβαιως ντροπη στον Δημο Ναυπακτου που εχει αφησει σε αυτο το χαλι το στολιδι της πολης. Γινομαστε διεθνως ρεζιλι καθως ειναι αρκετοι οι ξενοι τουριστες που επισκεπτονται τον χωρο αφου μιλαμε για το καλυτερα διατηρημενο Ενετικο Καστρο της Ελλαδας. Ο μονος λογος που σκεφτηκα γιατι να κλεινει το Καστρο στις 15.00 καθε μερα ειναι οτι ισως ο Δημος Ναυπακτου εχει νοικιασει τον χωρο σε καποιον βοσκο της περιοχης για τις απογευματινες και βραδυνες ωρες....

πηγή: tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails