AdSenseBanner

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού συγχαίρει το ξενοδοχείο Golden Bay στα Μάλια Κρήτης


O Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης, συνεχάρη το ξενοδοχείο Golden Bay στα Μάλια Κρήτης, σήμερα Παρασκευή 18/06, για την προσφορά υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας
και δωρεάν διαμονής για τους ταξιδιώτες που δεν κατάφεραν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους τις προγραμματισμένες ημερομηνίες, ως συνέπεια ακυρώσεων στις πτήσεις τους εξαιτίας των ελληνικών απεργιακών κινητοποίησεων και της ηφαιστειακής σκόνης.

Ο Μανώλης Αργυράκης του ξενοδοχείου Golden Bay ακολούθησε τις συμβουλές που παρουσιάζονται στο white paper της SoMaFusion σχετικά με τον τουριστικό σχεδιασμό και επικοινωνίες εν καιρώ κρίσης. Το έγγραφο παρουσιάζει ένα προσχέδιο στρατηγικής και
επικοινωνιών που μπορούν να προσαρμόσουν οι επιχειρηματίες έτσι ώστε να συνεχίσουν να εξελίσσονται και να ανθούν επενδύοντας σε στρατηγική, σε ανάλυση, σε προσωπική επαφή και σε ουσιαστικές υπηρεσίες.

Ο Μανώλης Αργυράκης συνεργάστηκε με τη SoMaFusion για να δημιουργήσει μία πολιτική φιλοξενίας σύμφωνα με την οποία κανένας πελάτης δε θα μένει χωρίς κατάλυμα σε περίπτωση ανάγκης. Πολλοί από τους πελάτες του Golden Bay έγραψαν θετικές κριτικές για το ξενοδοχείο και την πολιτική του σε μεγάλους ιστοτόπους ταξιδιών και τουρισμού σε όλο τον κόσμο.

Στο γράμμα του προς το Golden Bay, ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης αναφέρει:

"Θέλω προσωπικώς να σας συγχαρώ για αυτή σας την κίνηση, η οποία λόγω της δημοσιότητας που πήρε μέσω του Διαδικτύου, συντελεί στη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται για αναστροφή της αρνητικής εικόνας της χώρας μας προς τα έξω. Έχει ιδιαίτερη σημασία για τη χώρα μας να υπάρχουν επιχειρηματίες σαν εσάς, οι οποίοι δίνουν βαρύτητα τόσο στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν όσο και στην προσωπική επαφή με τους πελάτες τους."

Όπως φαίνεται και από την επιτυχία της στρατηγικής του Golden Bay, οι τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι σε θέση να αντιστρέψουν το αρνητικό κλίμα και να δημιουργήσουν σταθερές βάσεις για τη μελλοντική τους πορεία ακόμα και εν καιρώ κρίσης. Αυτό συμβουλεύει η αναφορά της εταιρίας επικοινωνιών SoMaFusion από το Λονδίνο που ειδικεύεται στην επικοινωνία στο χώρο του τουρισμού.

Ο Μανώλης Αργυράκης, του ξενοδοχείου Golden Bay, είπε:

"Δουλεύω με τη SoMaFusion εδώ και καιρό και με βοήθησαν να δημιουργήσω μία πολιτική λειτουργίας που πηγάζει από τη βαθιά μου πίστη στις ουσιαστικές υπηρεσίες. Στο Golden Bay ξέρουμε ότι η φιλοξενία και η προσωπική επαφή είναι εξαιρετικά σημαντικές. Είναι πολύ ενθαρρυντικό το ότι η Ελληνική πολιτεία αναγνωρίζει τις θετικές κινήσεις."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails