AdSenseBanner

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ


Την σημαντική συμβολή του θαλάσσιου τουρισμού και της κρουαζιέρας στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού επισήμανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Πουσσαίος σε διημερίδα που πραγματοποιήθηκε στην Κω με θέμα: "ο θαλάσσιος τουρισμός στο Αιγαίο στην μετά την άρση του καμποτάζ εποχή και ο ρόλος της Κω σε ένα δίκτυο νησιών και προορισμών".

Ξεκινώντας την ομιλία του ο γενικός γραμματέας απηύθυνε στους παρευρισκόμενους τον χαιρετισμό του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδη ο οποίος αναφέρονταν στην ιδιαίτερη σημασία που δίνει η πολιτεία στην ανάπτυξη και τη σωστή διαχείριση του θαλάσσιου τουρισμού και της κρουαζιέρας .

Στη συνεχεία ο κ. Πουσσαίος τόνισε ότι η "ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και της κρουαζιέρας αποτέλεσε χαμένη ευκαιρία καθώς για δεκαετίες ο τουρισμός της χώρας επιβίωνε χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό και χωρίς να εντοπίζονται και να αναδεικνύονται οι ευκαιρίες. Σήμερα ενισχύουμε μέσω ΕΣΠΑ τα "ημερόπλοια" δημιουργώντας το κατάλληλο νομικό πλαίσιο και χρηματοδοτώντας -για πρώτη φορά- δαπάνες για εκσυγχρονισμό των σκαφών. Οι ενέργειες που γίνονται από την πολιτεία στοχεύουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας, την μέγιστη αξιοποίηση των υφιστάμενων υποδομών και την ανάδειξη του πολιτιστικού και φυσικού πλούτου της χώρας".

Επίσης, έκανε σαφές, ότι σήμερα ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο και δίνεται μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση των υφιστάμενων τουριστικών λιμένων καθώς και στην δημιουργία νέων ώστε να είναι δυνατή η προσέγγιση όσο το δυνατόν σε περισσότερους προορισμούς με ταυτόχρονη ανάπτυξη των υποδομών για τα θαλάσσια σπορ.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο γενικός γραμματέας στην μεγάλη αγορά της κρουαζιέρας χαρακτηρίζοντας το καμποτάζ ως ανάχωμα στην ανάπτυξή της. Τόνισε ότι στην Ελλάδα το 1997 υπήρχαν 30 υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια και σήμερα έχουν απομείνει 4 ελληνο-κυπριακών συμφερόντων. Στο πλαίσιο αυτό ανάφερε ότι "οι εκτιμήσεις ανεβάζουν τους επιβάτες της κρουαζιέρας στην Ευρώπη σε 5 εκατομμύρια επιβάτες ως το 2012 και σε αυτή την αυξητική τάση η Ελλάδα πρέπει να ακολουθήσει καθώς η άρση του καμποτάζ έχει υπολογιστεί ότι θα ωφελήσει την χώρα με έσοδα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ενισχυθεί η προβολή της Ελλάδας ως προορισμός κρουαζιέρας κάτι που ήδη γίνεται με τη συμμετοχή του ΕΟΤ σε μεγάλες εκθέσεις που αφορούν την κρουαζιέρα και άλλες εστιασμένες δράσεις".

πηγή: ana-mpa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails