AdSenseBanner

Κυριακή, 13 Ιουνίου 2010

Ένα τουριστικό σλόγκαν που απέφερε καρπούς


Η εκστρατεία με σύνθημα «Η καλύτερη δουλειά στον κόσμο» φαίνεται ότι απέφερε καρπούς στην τουριστική βιομηχανία της Κουηνσλάνδης, καθώς προκάλεσε το ενδιαφέρον εκατοντάδων χιλιάδων τουριστών από τη Βρετανία και την υπόλοιπη Ευρώπη, καθώς και από την Ασία, να πλεύσουν και κυρίως, να πετάξουν στον βόρειο...
παράδεισο της χώρας.

Σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Πίτερ Λάλορ, 12μηνη έρευνα, που έληξε στα τέλη του Μαρτίου, έδειξε ότι επισκέπτες στην Κουηνσλάνδη, στην πλειονότητά τους νέοι, από τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ολλανδία αυξήθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι στην υπόλοιπη χώρα.

Μόνον από την Αγγλία, η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών ήταν της τάξης του 10% (249.000 άτομα). Οι Βρετανοί τουρίστες έμειναν στην Κουηνσλάνδη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τους υπόλοιπους και ξόδεψαν 475 εκατ. δολάρια (αύξηση 3%).

Επιπλέον, στο συγκεκριμένο 12μηνο, περίπου 153.000 Κινέζοι, που επισκέφθηκαν την περιοχή, έμειναν συνολικά 2,5 εκατ. μέρες και δαπάνησαν 326 εκατ. δολάρια, δηλαδή 87εκατ. περισσότερα από το περσινό αντίστοιχο διάστημα. Γενικά, οι τουρίστες στην Κουηνσλάνδη έμειναν 40 εκατ. νύχτες και δαπάνησαν συνολικά 4 δισ. δολάρια.

πηγή: http://troktiko.blogspot.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails