AdSenseBanner

Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2010

Εναρξη του επίσημου τουριστικού καταστήματος της Αθήνας


Στο πλαίσιο της στρατηγικής του δημάρχου Αθηναίων, κ. Νικήτα Κακλαμάνη για την προβολή και προώθηση της εικόνας της Αθήνας ως αστικού προορισμού, λειτουργεί το νέο γραφείο πληροφόρησης επισκεπτών Info-Point, το οποίο στεγάζεται στον ισόγειο χώρο του πολυκαταστήματος Public στο Σύνταγμα. Η επιτυχία του πρώτου Info-Point στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών - Ελ. Βενιζέλος, οδήγησε την Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ) να συνάψει στρατηγική συνεργασία με τη διοίκηση του πολυκαταστήματος Public, με σκοπό να δημιουργήσει ένα νέο σημείο εξυπηρέτησης και επαφής με τους Έλληνες και ξένους επισκέπτες της πόλης, στην καρδιά της Αθήνας. Μέσα από την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών το νέο Info-Point στο Σύνταγμα επικοινωνεί και αναδεικνύει με δημιουργικό τρόπο τα αξιοθέατα και τις υπηρεσίες της μητροπολιτικής Αθήνας. Ειδικότερα, στο σημείο πληροφόρησης Info-Point διανέμεται έντυπο υλικό πληροφόρησης για τους επισκέπτες της Αθήνας το οποίο απαρτίζεται από χάρτη της πόλης, θεματικά έντυπα για την ενημέρωση του επισκέπτη σχετικά με τα πολιτιστικά μνημεία και τα αξιοθέατα, τη διασκέδαση και τη γαστρονομία, κοντινούς προορισμούς για ημερήσιες εκδρομές καθώς και πληροφορίες για shopping. Παράλληλα, διανέμεται ειδικό εποχιακό έντυπο για τις επικείμενες εκδηλώσεις και διοργανώσεις που φιλοξενεί η Αθήνα και έχουν τουριστικό ενδιαφέρον. Εκτός από πληροφορίες όμως, ο Έλληνας και ξένος επισκέπτης της Αθήνας έχει επιπλέον τη δυνατότητα να προμηθευτεί τη νέα συλλογή τουριστικών προϊόντων της πόλης, από το πρώτο επίσημο τουριστικό κατάστημα της Αθήνας "Breathtaking Athens".

Σχεδιασμένα από κορυφαίο Έλληνα σχεδιαστή, τα νέα τουριστικά προϊόντα της Αθήνας, προωθούν την πόλη με τα πρωτοποριακά τους σχέδια και επικοινωνούν το συναρπαστικό σύνολο που είναι η Αθήνα σήμερα. Συνδυάζοντας τα παραδοσιακά Αθηναϊκά στοιχεία με το μοντέρνο πρόσωπο της Αθήνας, αναδεικνύουν τη σύγχρονη και φρέσκια εικόνα της πόλης. Οι επιλογές σε κούπες, μπλούζες, μαγνήτες, καρφίτσες και άλλα σουβενίρ είναι μεγάλες καθώς τα διαφορετικά σχέδια και χρώματά τους συνθέτουν μια πλούσια συλλογή αντικειμένων για όλα τα γούστα και για κάθε περίσταση, ενώ αποτελούν εξαιρετικά προσωπικά, αλλά και επιχειρηματικά δώρα.

Βίκυ Καραντζαβέλου - Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2010

πηγή: http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=46493&subcategory_id=35

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails