AdSenseBanner

Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2010

Εχω ξενοδοχείο και έχω δημιουργήσει μια σελίδα... τι άλλο πρέπει να κάνω???

Το να δημιουργήσουμε μια σελίδα για την ξενδοχειακή μας μονάδα είναι το πρώτο βήμα... το δεύτερο και πιο σημαντικό είναι να προωθήσουμε την σελίδα στο διαδίκτυο και να αποκτήσουμε επισκεψιμότητα και συνεπώς και κρατήσεις....

Στόχος:
Αυτό που θα πρέπει να πετύχουμε είναι ο επισκέπτης που ψάχνει στο internet για μια ξενοδοχειακή μονάδα της περιοχής μας να μας βρει χωρίς καν να γνωρίζει την ύπαρξή του ξενοδοχείου μας.

Πως μπορώ να το πετύχω αυτό:
Καταρχήν ξεκινάμε από το domain name που είναι ουσιαστικά η διεύθυνσή της ξενοδοχειακής μονάδας στο διαδίκτυο. Θα πρέπει να είναι εύκολη, να έχει στοιχεία όπως
1. όνομα ξενοδοχείου
2. την περιοχή
3. την λέξη hotel

και να έχει κατάληξη αναλόγως τι μας ενδιαφέρει περισσότερο
1. αν μας ενδιαφέρουν οι Ελληνες σε .gr
2. αν μας ενδιαφέρουν οι ξένοι σε .com

πχ. το ξενοδοχείο μας έχει όνομα 'semira', βρίσκεται στην Λευκάδα και μας ενδιαφέρουν περισσότερο οι ξένοι τουρίστες. Το προτεινόμενο domain name είναι http://www.semirahotel-lefkada.com/
Επειδή όμως τα περισσότερα ξενοδοχεία τους ενδιαφέρει και οι Ελληνες τουρίστες αλλά και οι ξένοι τότε θα πρέπει να κλείσουμε και τα δύο domains, δηλαδή με κατάληξη .gr & .com και να φτιάξουμε την σελίδα σε δύο τουλάχιστον γλώσσες στην Ελληνική που θα εμφανίζεται με την κατάληξη .gr και την αγγλική που θα εμφανίζεται με την κατάληξη .com

Προσοχή η σελίδα δεν πρέπει να είναι όλη φτιαγμένη σε flash, το οποίο ναι μεν είναι εντυπωσιακό αλλά μας δημιουργεί προβλήματα όπως ο χρόνος καθυστέρησης για να φορτωθεί η σελίδα και επίσης δυσκολία στην προώθηση της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης (seo).

Σημαντικό είναι η σελίδα να περιέχει όσο περισσότερο κείμενο μπορούμε να βάλουμε και ειδικά για την περιοχή που βρίσκεται το ξενοδοχείο, τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ο επισκέπτης και τα αξιοθέατα της περιοχής.

SEO:
Το SEO (search engine optimization) είναι η τεχνική προώθηση της σελίδας στο διαδίκτυο. Ενα μυστικό του SEO είναι το Link popularity δηλαδή πόσες σελίδες του internet έχουν link προς την δική μας σελίδα. Σκοπός δηλαδή είναι να καταχωρείσετε την σελίδα σας σε όσα περισσότερα sites μπορείτε και υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες που μπορείτε να κάνετε δωρεάν καταχώρηση.

Google Map:
Θα πρέπει οποσδήπωτε η σελίδα να έχει Google map με την ακριβή τοποθεσία του ξενοδοχείου πάνω στον χάρτη. Αυτό βοηθάει πάρα πολύ και τον επισκέπτη της σελίδας να γνωρίζει την ακριβή τοποθεσία του ξενοδοχείου αλλά επίσης αυξάνει και την επισκεψιμότητα της σελίδας.

Τέλος πως βλέπω ότι η σελίδα μου πάει καλά:
Θα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε ημερήσια αναλυτικά στατιστικά για τους επισκέπτες της σελίδας σας πχ από ποιες χώρες ήταν, από ποια sites μπήκαν στην δική σας σελίδα, χρόνος παραμονής στην σελίδα κτλ. Το καλύτερο και δωρεάν εργαλείο για παρακολούθηση των στατιστικών είναι το Google Analytics.

Εκτός από αυτό μερικοί ακόμα τρόποι να βλεπετε ότι η σελίδα πάει καλά ή όχι είναι
Google Page Rank: κλίμακα από το 0 μέχρι το 10.. όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο (για μια σελίδα ξενοδοχείου το 3/10 είναι καλό) και το
Alexa Traffic: παγκόσμια κατάταξη της σελίδας σας με βάση την Alexa ... το 1 σήμαίνει πως είναι η 1η σελίδα στον κόσμο σε επισκεψιμότητα το 10.000.000 σημαίνει ότι υπάρχουν 9.999.999 με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Για τα ξενοδοχεία κοντά στο 1.000.000 είναι καλό.


Ευχαριστούμε τον Νίκο Παπαδόπουλο, ιδιοκτήτη της εταιρίας παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο 'Digital Tempo' για τις χρήσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails