AdSenseBanner

Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010

«Να αναδείξουμε την Αθήνα ως συνεδριακό προορισμό»


Τις δράσεις για την ανάδειξη της Αθήνας ως συνεδριακού προορισμού υπογραμμίζει ο κ. Π. Αρκουμανέας, διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών (ΕΤΟΑΑ), επισημαίνοντας τον ρόλο του Διαδικτύου και των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

- Πώς κρίνετε την πορεία της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα;

«Αδιαμφισβήτητα η εφετινή χρονιά είναι μια από τις πιο δύσκολες για την ελληνική τουριστική αγορά και η Αθήνα αναμενόμενα επηρεάζεται από το γενικότερο κλίμα που επικρατεί διεθνώς για τη χώρα μας. Ωστόσο αυτό που επανειλημμένως έχουμε επισημάνει και το τονίζουμε είναι ότι δεν έχει έρθει η καταστροφή, ούτε η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη.

Η ΕΤΟΑΑ έχει ήδη ανοίξει τον δρόμο για τη σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα και τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα που υπάρχουν στον συνεδριακό τουρισμό της Αθήνας πρέπει τώρα να αξιοποιηθούν και να επεκταθούν και σε άλλους τομείς». - Σε ποιες δράσεις έχει προχωρήσει προσφάτως η ΕΤΟΑΑ;

«Η ΕΤΟΑΑ έχει πετύχει τα τελευταία χρόνια να καθιερώσει την Αθήνα ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς και συνεδριακούς προορισμούς. Βασικό συστατικό της επιτυχίας είναι η συνεχής ανανέωση, οι ισχυρές συνεργασίες με τους πρωταγωνιστές και οι πρωτοβουλίες προσέλκυσης νέου τουριστικού κοινού. Προσφάτως ανανεώσαμε τους διαδικτυακούς τόπους www.breathtakingathens.com και www.athensconventionbureau.gr. Επίσης μια πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβουλία προώθησης είναι το μεγαλύτερο photostream που έγινε ποτέ ειδικά για την πόλη, στο www. thisisathens. org. Το Αthens Convention Βureau (ΑCΒ) σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα υλοποιεί συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο με μεγάλη επιτυχία και ανταπόκριση. Ορισμένες από τις δράσεις του είναι η έκδοση του πρώτου διεθνούς συνεδριακού οδηγού της Αθήνας “Αthens Μeeting Ρlanner΄s Guide”, η πραγματοποίηση σειράς εκδηλώσεων “ΑCΒ Εvents”, η πραγματοποίηση press trips για εκπροσώπους της ευρωπαϊκής αγοράς συνεδρίων. Τις επόμενες εβδομάδες ξεκινά το Αthens Film Οffice, που σκοπό έχει να διευκολύνει το έργο των αλλοδαπών και ελλήνων παραγωγών, ενώ σύντομα θα ανακοινώσουμε και νέες δράσεις».

- Πώς αξιοποιούνται τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

«Το τουριστικό κοινό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτό των προηγούμενων δεκαετιών. Είναι απαιτητικό, αναζητεί συνεχώς πληροφόρηση, θέλει να ανακαλύπτει νέες τοποθεσίες και επιδιώκει να έχει μια αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας. Τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα Facebook, Τwitter, ΥouTube, έχουν δημιουργήσει μια τεράστια τουριστική κοινότητα και η Αθήνα αποτελεί τη μεγάλη έκπληξη των τελευταίων μηνών, καθώς αποκτά συνεχώς χιλιάδες φίλους και όλες οι καμπάνιες που πραγματοποιεί έχουν υψηλό βαθμό επισκεψιμότητας και θετικά σχόλια. Αυτή την προσπάθεια της ισχυρής παρουσίας θα την ενισχύσουμε το 2011 με νέες πρωτοβουλίες αλλά και διεθνείς συνεργασίες».
Πηγή: To Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails