Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της ΥΠΑ, κατέληξε στην απόφαση αυτή, καθώς η εν λόγω εταιρεία δεν υλοποιούσε σωστά τη συμφωνία που είχε υπογράψει.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, υπήρχαν καταγγελίες για σωρεία καθυστερήσεων και ακυρώσεων δρομολογίων τα οποία μάλιστα πολλάκις δεν αντικαθιστούσε, με συνέπεια την ταλαιπωρία και τις εντονότατες και απόλυτα δικαιολογημένες διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού.
Ελέγχεται, ακόμη, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, γιατί εκτελούσε τις πτήσεις με εξωσυμβατικά αεροσκάφη μισθωμένα από ξένες εταιρείες με ξένα πληρώματα, γεγονός που αντίκειται στους όρους του διαγωνισμού και των συμβατικών της υποχρεώσεων.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, τόσο με προφορικές και έγγραφες συστάσεις, όσο και με επιβολή, από 30 Απριλίου έως και σήμερα, των προβλεπομένων από την κείμενη νομοθεσία προστίμων (περίπου 22, ύψους 30.000 ευρώ) προσπάθησε να υποχρεώσει την εταιρεία στην πιστή τήρηση των υποχρεώσεών της.
Διευκρινίζεται, τέλος, από την ΥΠΑ ότι το επιβατικό κοινό που εξυπηρετούσε η εν λόγω εταιρεία δεν θα μείνει χωρίς αεροπορική σύνδεση και ήδη η Υπηρεσία βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με τις λοιπές μειοδότριες εταιρείες για την κάλυψη κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο των εννέα γραμμών προς όφελος του κοινωνικού συνόλου και προασπίζοντας το δημόσιο συμφέρον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου