AdSenseBanner

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Μια νέα υπηρεσία "άμεσης δράσης" για τον τουρισμό εγκαινιάστηκε στη Ιταλία


H ιταλίδα υπουργός τουρισμού Μικέλα Βιτόρια Μπραμπίλλα, το θεωρεί σημαντική νίκη. Αν μη τι άλλο, είναι σίγουρα μια πετυχημένη πρωτοβουλία, από άποψη προβολής και θετικών εντυπώσεων. Επειδή, σε πολλά, ως γνωστόν, είμαστε «una faccia una razza», οι εξάδελφοι Ιταλοί, αποφάσισαν να βελτιώσουν την εικόνα της χώρας τους, προς τους τουρίστες. Υπερβολική και αδικαιολόγητοι λογαριασμοί σε εστιατόρια, καφέ-μπάρ, νοσοκομεία; Κούρσες με ταξί, κατά τις οποίες, το ταξίμετρο, όλως τυχαίως, σβήνει και χαλάει συνεχώς; Κακή εξυπηρέτηση σε μουσεία ή και σε νοσοκομεία; Από τώρα και στο εξής οι ταξιδιώτες που θα επισκέπτονται την Ιταλία, θα μπορούν να καταγγέλλουν κάθε είδους «κακώς κείμενο» σε ειδικό τηλεφωνικό αριθμό που εγκαινίασε η ίδια η Μπραμπίλλα: 039 039 039. Λειτουργεί από τις εννέα το πρωί μέχρι και τις δέκα το βράδυ, συμπεριλαμβανομένου και του σαββατοκύριακου. Και δεν θα πρόκειται για απλή καταγγελία. Ο στόχος είναι η ουσιαστική επίλυση του κάθε προβλήματος.

Μια έξυπνη, μάλλον, ιδέα, για να απομακρυνθεί από την Ιταλία, και ιδίως από κάποιες νότιες περιοχές της, η εικόνα της χώρας στην οποία οι ξένοι μπορεί να πέσουν θύματα κάποιον «ξύπνιων» εμπόρων, που καταστρέφουν την φήμη, και όλων των υπόλοιπων συναδέλφων τους.

Μήπως θα μπορούσαμε να πάρουμε κάποια έμπνευση και εμείς; Η υπουργός τουρισμού του «Καβαλιέρε» αποφάσισε να κινητοποιηθεί, όταν ένα εστιατόριο κοντά στην γνωστή Piazza Navona της Ρώμης, ζήτησε από δυο γιαπωνέζους τουρίστες, επτακόσια ευρώ για ένα απλό δείπνο. Η Μπραμπίλλα τηλεφώνησε προσωπικά στους δυο άτυχους επισκέπτες της Αιώνιας Πόλης για να τους εκφράσει τη λύπη και την οργή της και να τους διαβεβαιώσει ότι δεν επρόκειτο να ξανασυμβεί ποτέ πια κάτι τέτοιο. Τελικώς, το εν λόγω εστιατόριο έκλεισε και για σοβαρές ελλείψεις στον τομέα της υγιεινής. Αλλά η καθ’ ύλην αρμόδια υπουργός, αποφάσισε να δημιουργήσει μια σταθερή επαφή με τις χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται καθημερινά την ιταλική πρωτεύουσα και επινόησε την τηλεφωνική αυτή υπηρεσία. «easy Italia. In vacanza senza problemi» (easy Italia. Διακοπές χωρίς πρόβλημα) το σύνθημα που προβάλλεται τις μέρες αυτές . Με 62 εργαζόμενους, που απαντούν, καταγράφουν καταγγελίες, δίνουν συμβουλές σε επτά γλώσσες: ιταλικά, αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, γερμανικά, κινέζικα και ρώσικα. Τις νυχτερινές ώρες, λειτουργεί αυτόματος τηλεφωνητής. Γιατί να μην καταφέρουμε να ενώσουμε και εμείς, την σημασία των λέξεων φιλοξενία και τεχνολογία και να προσπαθήσουμε να ξεχάσουμε, οριστικά, τον νεολογισμό «φτωχοκομπίνα»;

Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελλάκης

πηγή: ellispoint.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails