Η παρούσα κατάσταση και όπως αυτή παρουσιάζεται μέσα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) προδιαθέτει αρνητικά τους πελάτες σας. Ταυτόχρονα δημιουργείται ανασφάλεια στην αγορά, γεγονός που πιθανώς επηρεάζει τους συνεργάτες σας.
Μην υποτιμήσετε σε αυτή την περίοδο τα πλεονεκτήματα που σας δίνει το μέγεθος και η ευελιξία σας. Είστε σε θέση να καινοτομήσετε εκεί που μεγάλοι οργανισμοί και κρατικές υπηρεσίες καθυστερούν.
Το αρνητικό κλίμα μπορεί και πρέπει να αντιστραφεί.
ΑΝΑΛΥΣΗ
•Ανάλυση αναγκών των συνεργατών και των πελατών σας
•Αναγνώριση των ουσιαστικών επιπτώσεων της κρίσης και της παρουσίασης της
•Ανάλυση της θέσης και φιλοσοφίας της επιχείρησης σας και πώς αυτές μπορούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
•Σχεδιασμός για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων
•Πλήρες σχέδιο νέων υπηρεσιών
•Πλήρες σχέδιο επικοινωνίας
•Οργάνωση και συνέπεια: Κάθε συνεργάτης πρέπει να γνωρίζει τη νέα στρατηγική
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ
•Προσαρμογή των υπηρεσιών σας για αντιμετώπιση των νέων αναγκών
•Προσαρμογή των διαπραγματεύσεων σας με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
•Ανασχεδιασμός των προστιθέμενων υπηρεσιών σας
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
•Συχνή και θετική επικοινωνία με συνεργάτες και πελάτες – τίποτα δεν εννοείται, προωθήστε τις προστιθέμενες υπηρεσίες σας
•Χρήση στο έπακρο των υπαρχόντων εργαλείων σας (π.χ. του διαδικτυακού σας τόπου)
•Χρήση νέων εργαλείων – κατάλληλων για τους σκοπούς σας
•Χρήση του αρχείου πελατών σας (χωρίς να ξεχνάτε τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων)
Η επικοινωνία είναι κλειδί σε οποιαδήποτε στρατηγική αντιμετώπισης κρίσης και είναι ζωτικής σημασίας εφόσον μία επιχείρηση θέλει όχι μόνο να επιβιώσει αλλά να θεμελιώσει τη μελλοντική πορεία της.
Είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση που θέλει να σχεδιάσει μία υπεύθυνη και ουσιαστική στρατηγική σε αυτή την καμπή να επενδύσει χρόνο και διάθεση και να αποφύγει τις βιαστικές λύσεις που μόνο αρνητικά αποτελέσματα θα επιφέρουν – ειδικά σε μία εποχή που ο κάθε πελάτης έχει ένα εν δυνάμει παγκόσμιο κοινό.
Το παρόν σημείωμα είναι γενικό καθώς σε κάθε επιχείρηση ταιριάζουν διαφορετικές στρατηγικές. Είναι σημαντικό να προσαρμοστεί στα δεδομένα σας και να γίνουν αλλαγές που ταιριάζουν στο προφίλ της δικής σας επιχείρησης.
Οι άνθρωποι της SoMaFusion, με μεγάλη εμπειρία στον τουριστικό τομέα και πολυετή γνώση του ευρωπαϊκού κοινού είναι σε θέση να σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε την τωρινή και μελλοντική σας πορεία.
περισσότερα: http://www.somafusion.com/synthesis/hospitality-policy-crisis-communications-gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου