Ο κ. Νικητιάδης επισήμανε ότι η σχέση αξίας, ποιότητας και προσιτής τιμής, καθιστά ελκυστικότερο και ανταγωνιστικότερο το ελληνικό τουριστικό «προΐον».
Ο Υφυπουργός αναφέρθηκε στη νέα στρατηγική για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, ενώ σε ερωτήματα που του υποβλήθηκαν για τις επιπτώσεις στον τουρισμό από απεργίες και κινητοποιήσεις στο κέντρο της πρωτεύουσας, διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση σε συνεννόηση με τους φορείς του τουρισμού αντιμετωπίζει τα προβλήματα και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην υπάρχουν επιπτώσεις για τους τουρίστες.
Επισημαίνεται, ότι ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γιώργος Νικητιάδης, στο πλαίσιο της επίσκεψης που πραγματοποιεί στο Λονδίνο, είχε συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών Οργανισμών της Βρετανίας, που διακινούν εκατομμύρια τουρίστες απ΄ όλον τον κόσμο.
Μεταξύ αυτών συναντήθηκε με τους επικεφαλείς της TUI και του THOMAS COOK, από τους οποίους έλαβε τη διαβεβαίωση ότι θα συμπεριλάβουν στα site τους τη νέα διαφημιστική καμπάνια You in Greece.
Ο κ. Νικητιάδης τους ζήτησε να ενισχύσουν την παρουσία τους στη χώρα μας, να αναδείξουν το τουριστικό μας προϊόν, και να εκπονήσουν τριετή προγράμματα για την Ελλάδα.
πηγή: ana-mpa.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου