AdSenseBanner

Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2010

Capsis Hotels: Διαχείριση Ποιότητας και HACCP


To Capsis Astoria στο Ηράκλειο της Κρήτης και το Capsis Hotel στη Θεσσαλονίκη ακολουθούν την Πολιτική Ποιότητας & Ασφάλειας Κατανάλωσης ώστε κάθε ξενοδοχείο μας:

- Να παρέχει στους φιλοξενούμενους ξενοδοχειακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου πού να εξασφαλίζουν την ικανοποίηση τους

- Να παρέχει στους φιλοξενούμενους καλαίσθητη και άρτια κτιριακή υποδομή για την κάλυψη των αναγκών τους

- Να διαθέτει στους φιλοξενούμενους τρόφιμα και ποτά πού ανταποκρίνονται πλήρως στις Εθνικές και στις Κοινοτικές Νομοθετικές Απαιτήσεις που σχετίζονται με την υγιεινή και την ασφάλεια τους

- Να παρέχει στους φιλοξενούμενους υπηρεσίες μαζικής εστίασης πού εξασφαλίζουν την προστασία της υγείας τους

- Να προάγει την επικοινωνία με τους φιλοξενούμενους όταν πέφτει στην αντίληψη της κάποιο στοιχείο που είναι δυνατόν να επηρεάσει την ασφάλεια των τροφίμων και ποτών στην αλυσίδα της διαχείρισης τους

- Μέσα από την συστηματική και αδιάλειπτη εσωτερική επικοινωνία, να επιτυγχάνει την εξασφάλιση της ασφάλειας κατανάλωσης και της συστηματικής παρακολούθησης των δυνητικών κινδύνων

- Να προμηθεύεται τρόφιμα και ποτά αρίστης ποιότητας που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της Εθνικής & της Κοινοτικής Νομοθεσίας HACCP εξασφαλίζοντας την υγιεινή και την ασφάλεια των φιλοξενούμενων

- Να υλοποιεί τους Στόχους Ποιότητας & HACCP πού θέτει μέσα από την αποτελεσματική εφαρμογή του Συστήματος, επιτυγχάνοντας την επαύξηση της ασφάλειας κατανάλωσης και τη μείωση των μη συμμορφώσεων

Για την επίτευξη των παραπάνω τα CAPSIS HOTELS έχουν τεκμηριώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας & HACCP που ικανοποιεί τις απαιτήσεις:

- Του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2008

- Του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 22000:2005

- Της Κοινοτικής Οδηγίας HACCP 852/2004/ΕΚ

και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που επηρεάζουν την ποιότητα, την υγιεινή και την ασφάλεια κατανάλωσης των τροφίμων και των υπηρεσιών του και τις σχέσεις με τους Φιλοξενούμενους.

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας & HACCP είναι το εργαλείο για την ανάπτυξη, τη βελτίωση και την περαιτέρω καταξίωση του Ξενοδοχείου και έχει την αμέριστη στήριξη της Διοίκησης σε θέματα πόρων – μέσων για την αποτελεσματική εφαρμογή και τη συνεχή βελτίωση του.

Η Πολιτική Ποιότητας & Ασφάλειας Κατανάλωσης που έχει θεσπίσει το Ξενοδοχείο είναι κατανοητή από το σύνολο του Προσωπικού και των Συνεργατών και αποτελεί καθημερινό μέλημα τους η εκπλήρωση της.

πηγή: capsishotels.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails