AdSenseBanner

Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010

Στυμφαλία: Νέο μουσείο περιβάλλοντος, νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ

Η κ. Μαρία Ρούσσου μαζί με την ομάδα της δημιούργησαν 4 βίντεο – εικονικής περιήγησης σχετικά με την περιοχή της Στυμφαλίας.

Οι εικονικές αυτές περιηγήσεις θα προβάλλονται στο νέο μουσείο Περιβάλλοντος στη Στυμφαλία που κατασκευάζεται από το ΠΙΟΠ (Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς), και το οποίο επίσημα ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό την άνοιξη.

Η χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο “μουσείο”, μιας και οι επισκέπτες θα φεύγουν έχοντας βιώσει μια πιο εμπλουτισμένη εμπειρία, από το απλά να δουν κάποια αρχαία, κάποιες φωτογραφίες και σχεδιαγράμματα.. Με τις τρισδιάστατες εικονικές περιηγήσεις θα αποκτούν περισσότερη γνώση για την πολιτισμική και φυσική κληρονομιά της περιοχής (μιας και οι εικονικές περιηγήσεις όντας εντυπωσιακές, προσελκύουν πιο έντονα το ενδιαφέρον του κόσμου), θα αποκτούν μια πιο ολοκληρωμένη οπτική γωνία για τη Στυμφαλία, θα “ταξιδεύουν” στο παρελθόν της.. Αυτό είναι (σχεδόν) σίγουρο (σε συνδυασμό με το χώρο, τα λοιπά εκθέματα, το προσωπικό κ.α.) ότι θα συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό στην επίτευξη υψηλού βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών που θα έρχονται. Με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται μεσομακροπρόθεσμα για το μουσείο και την περιοχή που βρίσκεται.

Ένα από τα βίντεο που θα προβάλλεται στο νέο μουσείο της Στυμφαλίας:




Περιγραφή:
Μια εικονική περιήγηση στο παρελθόν.. στα σπίτια, τους ναούς και τα δημόσια κτίρια της αρχαίας πόλης “Στύμφαλος” και στο (από το 1225 μ.Χ. κτισμένο από μοναχούς της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας & μέλη του μοναστικού τάγματος των Κιστεριακιανών) αβαείο του Ζαρακά..

Σχετικά με το νέο μουσείο Περιβάλλοντος στη Στυμφαλία (και το οποίο θα κάνει ακόμη πιο ελκυστική αυτή την περιοχή της ορεινής Κορινθίας, μιας και πλέον ο επισκέπτης θα έχει έναν ακόμη λόγο να την επισκέπτεται):
από την ιστοσελίδα του ΠΙΟΠ
Το Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας έχει σκοπό να καταδείξει την αλληλεξάρτηση ανθρώπου και φύσης και την αρμονική συνύπαρξή τους στη λεκάνη της Στυμφαλίας. Βασικοί στόχοι του μουσειολογικού σχεδιασμού είναι η οικολογική ευαισθητοποίηση του κοινού και η διάσωση της γνώσης της παραδοσιακής τεχνολογίας της περιοχής της Στυμφαλίας. Η στοχοθεσία αυτή μεταγράφεται μουσειολογικά μέσα από την ανάπτυξη της έκθεσης σε δύο ενότητες: η πρώτη αφορά το περιβάλλον της περιοχής και η δεύτερη αποτυπώνει τον τρόπο με τον οποίο αυτό επηρέασε την ανάπτυξη της ανθρώπινης δραστηριότητας και ειδικότερα των παραδοσιακών επαγγελμάτων.


Και σαν ένα μουσείο που στρατηγικά θέλει να αποτελέσει έναν σημαντικό πόλο έλξης επισκεπτών (τόσο του τουρισμού της περιοχής, αλλά και σαν κύριο προορισμό το μουσείο αυτό καθ’ αυτό), δεν θα μπορούσε φυσικά να λείψει ένα λογότυπο. Είναι οι άνθρωποι του ΠΙΟΠ, επαγγελματίες και γνώστες του στρατηγικού μάρκετινγκ, που προχώρησαν σε μια τέτοια κίνηση και η οποία θα συμβάλλει στο χτίσιμο του brand “Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας” και της απόκτησης μεγαλύτερης αναγνωρισμότητας του. Κάτι που ούτε σαν προορισμός “νομός Κορινθίας”, ούτε σαν “Κόρινθος”, αλλά ούτε σαν “Λουτράκι”, δεν έχουμε προνοήσει (σ.σ. στη δημιουργία ενος logo και ενός slogan που θα το συνοδεύει). Αυτό βέβαια απαιτεί έναν ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό του τουριστικού προορισμού που λέγεται “Κορινθία” κάτι που δυστυχώς δεν έχει γίνει. Ούτε έχει καν ξεκινήσει..

πηγή: http://www.korinthiatourism.gr/

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ για την αναδημοσίευση.

    Με εκτίμηση,
    Σταύρος Κεφάλας
    http://www.korinthiatourism.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails