AdSenseBanner

Δευτέρα, 1 Μαρτίου 2010

Σαντορίνη: Συμμετοχή στην Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου (BIT 2010)


Με σύνθημα Santorini five senses gallery (Σαντορίνη, η γκαλερί των πέντε αισθήσεων) εγκαινιάζει τη νέα τουριστική διαφημιστική καμπάνια της η Σαντορίνη, όπως τονίζει σε ανακοίνωση που δημοσιεύει ο Δήμος Θήρας, ο οποίος και συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου (ΒΙΤ 2010).

Για τη Σαντορίνη, όπως τονίζεται, η έκθεση δεν είχε διάρκεια τριών μόνο ημερών ούτε "μετρήθηκε" η αποτελεσματικότητα μέσα από την διανομή κάποιων φυλλαδίων. Ο Δήμος Θήρας φρόντισε να παρατείνει την περίοδο παρουσίας της στην Ιταλία με αφορμή την έκθεση, μέσα από παράλληλες ενέργειες, πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της έκθεση, με λειτουργία γραφείου Τύπο, με πρόσκληση σε δημοσιογράφους, με διενέργεια διαγωνισμού βάσει του concept και την παράλληλη οργάνωση μηχανισμού των στοιχείων επικοινωνίας των επισκεπτών με το εξειδικευμένο τοπικό προσωπικό του περιπτέρου.

Καταμετρώντας τα αποτελέσματα της συμμετοχής του Δήμου Θήρας στη ΒΙΤ 2010, αξίζει να σημειωθεί ότι 30 τουλάχιστον, δημοσιογράφοι του έγκριτου Ιταλικού Ταξιδιωτικού Τύπου, επισκέφθηκαν το περίπτερο και εκδήλωσαν ενδιαφέρον και αμέσως μετά την έκθεση, ενώ Ιταλική εταιρία Δημοσιών Σχέσεων εξακολουθεί να βρίσκεται σε επαφή μαζί τους για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του, για την πρόκληση δημοσιότητας. Η δημοσιότητα ενισχύθηκε με την παραχώρηση συνέντευξης του Αντιδημάρχου στο 2ο κανάλι της Ιταλικής Τηλεόρασης (RAI 2) .

Στην πλέον σημαντική αγορά από το εξωτερικό για τη Σαντορίνη - σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, αλλά και στατιστικά ενδείξεων από τις πύλες εισόδου στο νησί - ο Δήμος Θήρας ήταν ο μοναδικός Δήμος της Ελλάδας που συμμετείχε με δικό του περίπτερο, αλλά και με ειδικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

πηγή: http://walking-greece.ana-mpa.gr/news.php?id=10085

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails