AdSenseBanner

Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2010

Τα ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει να επενδύσουν στη νέα τεχνολογία και στο social media αλλιώς δύσκολα θα επιβιώσουν

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να καταδείξουν την εμπιστοσύνη, την τιμιότητα και την αμεροληψία για να επιζήσουν στην εποχή της νέας τεχνολογίας.

Το μήνυμα ήταν σαφές από τους καλύτερους του κλάδου στο συνέδριο που διοργάνωσε η Travelmole σε συνεργασία με την DataArt στο Λονδίνο.

Υπήρξε εκπληκτικό επίπεδο συναίνεσης μεταξύ του προέδρου της ABTA - John McEwan και του David Speakman, ιδρυτής και πρόεδρος on-ABTA agency group Travel Counsellors. Ολοι εξέφρασαν την υποστήριξη τους στους καλούς πράκτορες που έχουν τη δυνατότητα να χτίσουν τις ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες αλλά αναγνώρισαν ότι εκείνοι που αποτυγχάνουν να συμβαδίσουν με την τεχνολογία δεν θα επιβιώσουν εύκολα.

Έξι panellists, που αντιπροσωπεύουν τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις όπως Expedia και GTA, CarTrawler και DataArt, αισθάνθηκαν ότι οι παραδοσιακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν το μέλλον υπό τον όρο ότι αγκαλιάζουν τις πιό πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις. Αλλά υπήρξαν ερωτηματικά πέρα από το ρόλο " middlemen" στα κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος στο μέλλον.

Ακόμη και το Expedia αγκαλιάζει τους πράκτορες με τις ειδικές προσφορές.

Ο Roy Graff του Expedia κάλεσε τους πράκτορες να επενδύσουν σε online εφαρμογές και το social media για να ενισχύσουν το προφίλ τους και να χτίσουν ένα πάρα πολύ δυνατό δίκτυο που συναντιέται πρόσωπο με πρόσωπο και να ενισχύσουν και την εμπιστοσύνη».

Ο David Speakman απέκλεισε τους συνοικιακούς πράκτορες, λέγοντας δεν ήταν πλέον βιώσιμοι, αν και αναγνώρισε ότι υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα. "Δεν υπάρχει κάτι που να συγκρίνεται με το συναίσθημα της εμπιστοσύνης", δήλωσε. "Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που θα επιζήσουν, θα το πετύχουν δημιουργώντας εμπιστοσύνη προς τους πελάτες τους, αλλιώς δεν θα επιβιώσουν. Οι άνθρωποι θέλουν την αμεροληψία και θέλουν να εμπιστευθούν κάποιον - πάνω σε αυτό πρέπει να στηρίξει ένας πράκτορας το positioning του." Ο Bobby Healy της CarTrawler αμφισβήτησε τον ισχυρισμό του David Speakman όσον αφορά το μέλλον των συνοικιακών πρακτόρων, αλλά προειδοποίησε ότι η τεχνολογία έχει δημιουργήσει περισσότερο ανταγωνισμό λόγω της ευκολίας εισόδου νέων επιχειρήσεων στα online ταξιδιωτικά πρακτορεία. Ο κος Healy παρότρυνε τους πράκτορες να επενδύσουν σε μια online στρατηγική marketing.


Ο McEwan επισήμανε ότι στην ABTA μόνο 30 πράκτορες ανέστειλαν την λειτουργία τους, τους προηγούμενους 12 μήνες παρά την ύφεση και οι retailers βελτίωσαν το μερίδιο αγοράς τους κατά ένα μικρό ποσοστό, στηριζόμενοι στο αίσθημα ασφάλειας που απώλεσαν οι καταναλωτές μετά από τη κατάρρευση του XL Leisure Group. Οι καταναλωτές δηλαδή, προτίμησαν να κλείσουν τις διακοπές τους μέσω ενός ταξιδιωτικού πράκτορα, παρά κατευθείαν από τον Tour Operator, γιατί έτσι νοιώθουν ότι οι διακοπές τους και τα χρήματα που έχουν δώσει είναι εξασφαλισμένα. Χαρακτήρισε ως μύθο την άποψη ότι οι συνοικιακοί πράκτορες δεν βελτιώνονται τεχνολογικά. Επίσης, αναγνώρισε ότι υπάρχουν διάφοροι ταξιδιωτικοί πράκτορες που δεν έχουν αλλάξει τις λειτουργικές τους διαδικασίες και απειλούνται για τα επόμενα πέντε έως δέκα έτη εκτός και αν αλλάξουν. Με τη σειρά του παρότρυνε τους πράκτορες να επενδύσουν σε όλα τα κανάλια διανομής και να ακολουθήσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις. Έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι οι άνθρωποι ηλικίας πάνω από 55 αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς αυτών που κάνουν κράτηση μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων με 40%, έναντι των οικογενειών με 35% και των ατόμων ηλικίας 18-35s με 25%.

Ο McEwan είπε ότι είναι λάθος η αντίληψη ότι τα ταξίδια που προσφέρονται online είναι φτηνότερα, από τη στιγμή που οι ανεξάρτητοι πράκτορες προσφέρουν προστιθέμενη αξία μέσω των ειδικών και αμερόληπτων συμβουλών τους που παρέχονται δωρεάν στους καταναλωτές.

Πηγή: TravelMole

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails