AdSenseBanner

Τρίτη, 16 Μαρτίου 2010

Όπου κρίση και ευκαιρία

Γιώργος Δρακόπουλος:

Αν κάνουμε αναζήτηση στο google με τη λέξη Greece παίρνουμε 144,000,000 αποτελέσματα.

Αν κάνουμε αναζήτηση με τις λέξεις Greece crisis παίρνουμε 26,900,000 αποτελέσματα.

Αν κάνουμε αναζήτηση με τις λέξεις Greek tourism παίρνουμε 7,650,000 αποτελέσματα.

Αυτή τη στιγμή η χώρα μας «απολαμβάνει» μια δημοσιότητα που δεν είναι ακριβώς αυτό το οποίο θα ονομάζαμε θετική και επιθυμητή. Κάνοντας τυχαία επιλογή δημοσιευμάτων σε διάφορες γλώσσες διαπιστώνει κανείς εύκολα ότι κάπου κρύβεται μια συμπάθεια προς τη χώρα μας. Ακόμα και για τους φοιτητές α’ εξαμήνου του τμήματος επικοινωνίας είναι προφανές ότι έχει δημιουργηθεί μια τεράστια ευκαιρία να μετατρέψουμε την όποια δημοσιότητα υπάρχει σήμερα για την Ελλάδα σε θετική. Τα ΜΜΕ παγκόσμια, έντυπα και ηλεκτρονικά, έχουν κεραίες και αυτιά τεντωμένα για το οτιδήποτε έχει σχέση με την Ελλάδα. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχει ένας μηχανισμός, μια οργανωμένη μονάδα για την παρακολούθηση, απόκριση και συμμετοχή στη διεθνή δημοσιότητα για τη χώρα μας.

Ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει την αιτία και το μέσο για την επικοινωνιακή αναστροφή του κλίματος για την Ελλάδα διεθνώς.

Μέχρι λοιπόν και παράλληλα με τη προσπάθεια δημιουργίας αυτής της ομάδας, το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού για το 2010 πρέπει να αφιερωθεί σε αυτό που λέμε content development και σε web viral campaigns.

πηγή: sete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails